Powiązania pozwalają promować zbieżne produkty w sklepie i wspierają cross-selling. Produkty powiązane to takie, które mają jakiś związek z innymi sprzedawanymi przez Ciebie produktami. Na przykład posiadając w ofercie odkurzacz marki Karcher i akcesoria do takich odkurzaczy możesz je powiązać ze sobą nawzajem. Dzięki czemu klient, który ogląda jeden z powiązanych produktów, zobaczy pod jego opisem także pozostałe. W ten sposób możesz polecić jedne produkty przy sprzedaży innych. Wzrasta więc szansa ich zakupu.
Jak dodać powiązanie?
1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.
2. W zakładce Asortyment ⇨ Produkty.
3. Edytuj wybrany produkt klikając ikonę ołówka.
4. Przejdź do zakładki Powiązane i kliknij Dodaj powiązanie.
5. Znajdź produkt wpisując jego nazwę. Opcjonalnie możesz też zaznaczyć kwadracik tworzący powiązanie krzyżowe, tak, aby produkty wyświetlały się wzajemnie.
6. Na koniec zapisz zmiany.