Zbiory przesyłek GLS to zgrupowane przesyłki przeznaczone do późniejszego wysłania. Przesyłki GLS możesz dodać do zbioru i wysłać cały zbiór w jednej partii.
Jak mogę dodawać zbiory przesyłek GLS?
Najpierw upewnij się, czy masz poprawnie skonfigurowaną dostawę a kurier GLS jest zintegrowany z Sellasist.
1. W zakładce Zamówienia kliknij Zamówienia.
2. Edytuj zamówienie, klikając ikonę ołówka.
3. Kliknij strzałkę w dół i Wybierz kuriera GLS.
4. Po kliknięciu metody otworzy się wstępnie wypełniony formularz nadawczy. Wypełnij go do końca.
5. Zaznacz pole Dodaj do zbioru.
6. Wybierz zbiór z rozwijanej listy. Możesz dodać nowy zbiór. Wybierz, Utwórz Nowy. Wpisz jego nazwę w pole i kliknij, utwórz.
7. Kliknij Zamów kuriera.
Możesz dodać do zbioru wiele zamówień naraz. Przeczytaj ⇨
Gdzie mogę zobaczyć przesyłki dodane do zbioru?
Przejdź do Menadżera wysyłek, aby zobaczyć przesyłki dodane do zbioru.
1. W zakładce Zamówienia kliknij Menadżer wysyłek.
2. Wybierz zbiór z rozwijanej listy i kliknij Filtruj.
Statusy zbiorów
Zbiory mogą mieć status:
Otwarty - Każdy niewysłany, poniżej 30 przesyłek.
Zamknięty - Taki status otrzymuje zbiór niewysłany, który zawiera maksymalną dopuszczalną listę przesyłek tj. 30.
Wysłany - Zbiór, który został przekazany do API (W tym przypadku wysyłane są wszystkie ID przesyłek ze zbioru).
Wysłać możesz zarówno zbiór Otwarty, jak i Zamknięty - klikając w odpowiednią akcję na liście zbiorów.
Jak mogę zarządzać zbiorami?
W Zamówienia ⇨ Zamówienia ⇨ Menadżer wysyłek ⇨ Zarządzaj zbiorami przesyłek możesz przeglądać oraz edytować utworzone wcześniej zbiory przesyłek. Możesz wyszukać dany zbiór po nazwie oraz statusie.
1. W menadżer wysyłek kliknij Zarządzaj zbiorami przesyłek.
2. Kliknij Dodaj zbiór, jeśli chcesz dodać nowy zbiór. Kliknij ołówek, jeśli chcesz edytować, lub X, jeśli chcesz usunąć zbiór.
Dodaj do zbioru wiele zamówień na raz