Loader image

Dodawanie adresów nadawczych dla nowego modułu integracji kurierskich

  • Dodawanie adresów nadawczych dla nowego modułu integracji kurierskich
    Czym są adresy nadania?

    Adres nadania to fizyczna lokalizacja, z której wysyłasz paczki do kupujących. Może to być:
    • adres Twojej firmy — np. magazyn, biuro czy sklep;
    • adres prywatny — np. w przypadku sprzedaży indywidualnej;
    • dowolne miejsce, z którego regularnie nadajesz przesyłki.
    Uwaga: Adres nadania do miejsce, z którego kurier odbiera paczki. Upewnij się, że dane adresowe są poprawne.

    Kod punktu nadania/odbioru: Unikalny identyfikator punktu partnerskiego przewoźnika, w którym możesz samodzielnie nadać paczki. Kod ten jest wymagany przy osobistym dostarczaniu przesyłek, aby system przewoźnika przypisał je do właściwego punktu.

    Kiedy wybrać adres nadania, a kiedy kod punktu nadania?

    Adres nadania:
    • gdy kurier ma odebrać przesyłki bezpośrednio od Ciebie;
    • gdy wysyłasz większe ilości paczek lub masz zautomatyzowany proces nadawania.
    Kod punktu nadania:
    • gdy samodzielnie dostarczasz paczki do punktu przewoźnika;
    • gdy Twój adres znajduje się poza obszarem obsługiwanym przez kuriera.
    Dodawanie adresu nadania

    1. Przejdź do Administracja → Metody dostawy → [Nowe] Adresy nadawcze i kliknij przycisk Dodaj adres nadawczy.



    2. Na ekranie zobaczysz formularz tworzenia nowego adresu nadawczego. Wypełnij go zgodnie z opisem poszczególnych pól i kliknij przycisk Zapisz.



    3. W razie potrzeby, utworzone adresy nadawcze możesz w każdej chwili edytować lub usunąć.


    Oceń tę informację:

    - +