W Sellasist oraz sklepach Sellingo możesz korzystać z wielu języków. Dzięki dodatkowym językom możesz prowadzić sprzedaż zagraniczną, prezentując Swoją ofertę w języku klienta.
Jak mogę dodać język w Sellasist?
Pakiety językowe włączane w Sellasist są darmowe. Najpierw musisz włączyć walutę, której używa wybrany język. Dla
niemieckiego będzie to Euro. Jeśli nie wiesz jak włączyć walutę,
przeczytaj poniższą instrukcję.
Po włączeniu waluty możesz dodać język.
1. Zaloguj się do Panelu administracyjnego Sellasist.
2. W zakładce Administracja kliknij Języki.
4. Wpisz nazwę języka, wybierz kraj, walutę i słownik wyszukiwarki.
5. Zapisz.
Język zostanie dodany.
Jak mogę dodać język w sklepie zintegrowanym z Sellasist?
Jeśli Twój sklep jest zintegrowany z Sellasist musisz dodać język najpierw w usłudze Sellasist. Po dodaniu języka w Sellasist musisz go aktywować i opłacić w Sellingo.
1. Zaloguj się do Panelu administracyjnego Sellingo.
2. W zakładce Administracja kliknij Języki.
3. Kliknij przycisk AKTYWUJ.
Po kliknięciu zobaczysz komunikat:
Koszt
obsługi języka zostanie doliczony do abonamentu i będzie opłacany razem z
nim. W tej chwili Twój sklep jest opłacony do …., dlatego by wyrównać
abonamenty koszt aktywacji tego języka wyniesie .....PLN. Po opłaceniu
aktywacji będzie można włączać i wyłączać obsługę tego języka bez
konieczności ponownej aktywacji.
Jeśli zgadzasz się z warunkami, kliknij przycisk AKTYWUJ, zostaniesz
przeniesiony do formularza płatności, który poprowadzi Cię aż do
finalizacji transakcji. Po opłaceniu możesz już korzystać z pakietu w
panelu administratora, aby język był aktywny w sklepie, skontaktuj się z
nami aby ustawić domenę dla wybranego języka.
Po aktywacji języka musisz go jeszcze włączyć w sklepie. W tym celu zaznacz pole AKTYWNY.
