Loader image

Jak dodać język w sklepie zintegrowanym z Sellasist? Jak dodać język w Sellasist?

  • Jak dodać język w sklepie zintegrowanym z Sellasist? Jak dodać język w Sellasist?
    W Sellasist oraz sklepach Sellingo możesz korzystać z wielu języków. Dzięki dodatkowym językom możesz prowadzić sprzedaż zagraniczną, prezentując Swoją ofertę w języku klienta.

    Jak mogę dodać język w Sellasist?

    Pakiety językowe włączane w Sellasist są darmowe. Najpierw musisz włączyć walutę, której używa wybrany język. Dla niemieckiego będzie to Euro. Jeśli nie wiesz jak włączyć walutę, przeczytaj poniższą instrukcję.
    Po włączeniu waluty możesz dodać język.

    1. Zaloguj się do Panelu administracyjnego Sellasist.
    2. W zakładce Administracja kliknij Języki.



    3. Kliknij Dodaj język.


    4. Wpisz nazwę języka, wybierz kraj, walutę i słownik wyszukiwarki.
    5. Zapisz.


    Język zostanie dodany.

    Jak mogę dodać język w sklepie zintegrowanym z Sellasist?

    Jeśli Twój sklep jest zintegrowany z Sellasist musisz dodać język najpierw w usłudze Sellasist. Po dodaniu języka w Sellasist musisz go aktywować i opłacić w Sellingo.

    1. Zaloguj się do Panelu administracyjnego Sellingo.
    2. W zakładce Administracja kliknij Języki.




    3. Kliknij przycisk AKTYWUJ.



    Po kliknięciu zobaczysz komunikat:

    Koszt obsługi języka zostanie doliczony do abonamentu i będzie opłacany razem z nim. W tej chwili Twój sklep jest opłacony do …., dlatego by wyrównać abonamenty koszt aktywacji tego języka wyniesie .....PLN. Po opłaceniu aktywacji będzie można włączać i wyłączać obsługę tego języka bez konieczności ponownej aktywacji.

    Jeśli zgadzasz się z warunkami, kliknij przycisk AKTYWUJ, zostaniesz przeniesiony do formularza płatności, który poprowadzi Cię aż do finalizacji transakcji. Po opłaceniu możesz już korzystać z pakietu w panelu administratora, aby język był aktywny w sklepie, skontaktuj się z nami aby ustawić domenę dla wybranego języka.

    Po aktywacji języka musisz go jeszcze włączyć w sklepie. W tym celu zaznacz pole AKTYWNY.


    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz jak dodać walutę
    Jak dodać kolejną walutę?

    Zobacz jak przełączać języki
    Jak przełączyć język podczas edycji produktów?

    Zobacz jak przełączać widoczność produktu
    Jak włączyć/wyłączyć widoczność produktu w wersjach językowych sklepów?

    Zobacz jak dodać opis produktu w różnych językach
    Jak dodać opis produktu w różnych językach?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.