Loader image

Jak skonfigurować EmailLabs?

  • Jak skonfigurować EmailLabs?
    Jeśli chcesz mieć w swoim sklepie konto pocztowe, z którego będziesz tylko wysyłać e-maile, możesz podczas jego dodawania zaznaczyć opcję Tylko do wysyłki. Jest to przydatne, kiedy korzystasz z aplikacji EmailLabs i nie chcesz otrzymywać maili.

    Jak dodać konto tylko do wysyłki?

    Najpierw musisz przygotować dane skrzynki, którą chcesz skonfigurować w Sellingo. Kiedy już masz dane, możesz rozpocząć dodawanie konta w sklepie.

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym sklepu.

    2. W zakładce Poczta kliknij Konfiguracja kont.

    3. Kliknij Dodaj konto.


    4. Przejdziesz do formularza konfiguracji konta. Aby poprawnie skonfigurować konto pocztowe, musisz posiadać prawidłowe dane (adres i hasło), a także numery portów i adresy serwerów poczty wychodzącej i przychodzącej.

    5. Klikając Typ konta w prawym górnym rogu ustawisz konto jako dodatkowe konto pocztowe. Konto główne to konto, za pomocą którego wysyłać się będzie cała automatyczna korespondencja z Sellingo (statusy zamówień, powiadomienia itp.).

    6. W polu Nazwa konta wpisz dowolną nazwę. Nazwa będzie wyświetlana na liście maili odbiorcy.

    7. W polu Adres email wpisz adres email skrzynki.

    8. W polu Login wpisz ponownie adres email.

    9. W polu Hasło wpisz hasło, którym logujesz się do skrzynki.

    10. Zaznacz opcję Tylko do wysyłki.

    11. W sekcji Serwer SMTP podaj dane serwera

    12. Kliknij Zapisz.






    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz, jak skonfigurować pocztę w programie
    Jak skonfigurować pocztę sklepu w zewnętrznych programach pocztowych?

    Oceń tę informację:

    - +