Loader image

Jak stworzyć nowy adres e-mail?

  • Jak stworzyć nowy adres e-mail?
    Jeśli potrzebujesz kolejnej skrzynki pocztowej, możesz ją łatwo założyć bezpośrednio w panelu administracyjnym Twojego sklepu Sellingo.

    Aby dodać nowe konto pocztowe, należy w pierwszej kolejności zalogować się w Panelu Administracyjnym sklepu, a następnie przejść do karty Poczta. Poczta zawiera skrzynkę odebranych wiadomości - w zakładce Korespondencja oraz umożliwia dodanie nowego konta pocztowego - w zakładce Konfiguracja kont.

    Korespondencja
    - Tutaj znajdziesz wszystkie odebrane wiadomości oraz będziesz mógł na nie odpowiedzieć.

    Konfiguracja kont - Tutaj utworzysz nowe konto pocztowe, zmienisz hasło, a także ustawisz, które z kont ma być kontem głównym.


    Jak mogę założyć nową skrzynkę pocztową?

    1. Przejdź do PocztaKonfiguracja Kont.




    2. Kliknij Dodaj Nowe Konto na Serwerze Sellingo.





    3. Podaj nazwę konta, a także uzupełnij adres e-mail oraz hasło. Opcjonalnie możesz także uzupełnić podpis, który zamieszczany będzie w stopce maila.

    Uwaga!

    Nigdy nie ustawiaj łatwych haseł do skrzynek e-mail. Hasła zawierające takie ciągi znaków jak "123456789", popularne słowa czy po prostu adres Twojego sklepu, zostaną bardzo szybko złamane przez automaty
    i Twoja skrzynka pocztowa zostanie wykorzystana do rozsyłania spamu. Nawet jednorazowe rozesłanie spamu z domeny Twojego sklepu może skutecznie utrudnić Ci kontakt z klientami, ponieważ wiele skrzynek (np. Gmail) może zacząć automatycznie kwalifikować wiadomości z Twojego sklepu jako SPAM.

    Jak przygotować mocne hasło dowiesz się z naszego artykułu ⇨





    4. Pamiętaj, że możesz także ustawić ten nowy adres jako główne lub dodatkowe konto pocztowe sklepu, klikając w Typ konta w prawym górnym rogu. Z konta głównego wysyłane są wszelkie powiadomienia do klientów oraz korespondencję wysyłaną z zamówień.

    5. Po upewnieniu się, że wszystkie dane zostały uzupełnione, wystarczy kliknąć Zapisz, a zostanie utworzone nowe konto pocztowe.


    Jak dodawać i usuwać foldery?

    Po utworzeniu konta możesz przystąpić do konfiguracji folderów. Możesz stworzyć dowolne foldery i podfoldery do segregowania korespondencji na koncie.

    1. Przejdź do Poczta ⇨ Konfiguracja kont.

    2. Kliknij ikonę folderu przy wybranym koncie.



    Aby dodać nowy folder, wpisz jego nazwę w polu i kliknij Dodaj. Jeśli dodawany folder ma się znajdować w innym folderze, wybierz folder nadrzędny. Aby usunąć wybrany folder, kliknij czerwony X obok niego.


    Jak mogę korzystać z poczty?

    Ze skrzynki pocztowej, założonej na serwerze sklepu Sellingo, możesz korzystać w panelu administracyjnym sklepu, oraz przy użyciu programów pocztowych. Możliwe jest także logowanie poprzez stronę (Roundcube).

    Aby zalogować się poprzez stronę, dodaj do adresu sklepu /poczta np. sellingo.pl/poczta/


    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz, jak przygotować mocne hasło:

    Zobacz, jak skonfigurować pocztę w programach:
    Jak skonfigurować pocztę sklepu w zewnętrznych programach pocztowych?

    Zobacz, jak skonfigurować zewnętrzną pocztę:
    Jak skonfigurować zewnętrzne konto pocztowe w sklepie Sellingo?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.