Swój numer konta uzupełnisz w karcie
Administracja ⇨ Ustawienia podstawowe. To stąd system będzie pobierał numer konta, a następnie wprowadzany do powiadomień, ofert itp.
Jak wyświetlić numer konta w powiadomieniu ze statusem powiadamiającym o złożeniu zamówienia?
1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.
2. Przejdź do karty Administracja ⇨ Statusy Zamówień.
3. Przejdź do edycji wybranego statusu np. Nowy/Nowe zamówienie.
4. W treści email z powiadomieniem użyj zmiennej {account}, która odpowiada za wyświetlenie numeru konta.
Zmienna ta automatycznie zmieni się na Twój numer konta bankowego (zapisany w Ustawieniach Podstawowych) podczas wysyłania powiadomienia.
Po wprowadzeniu zmiennej, numer konta będzie się wysyłał wraz z potwierdzeniem zamówienia.
Jeżeli chcesz, żeby numer konta wysyłał się tylko w przypadku wyboru formy płatności w postaci przelewu tradycyjnego przez klienta, wprowadź zmienną w konfiguracji tej metody płatności.
Jak skonfigurować metody płatności?