4. Wybierz metodę Geis.
5. Przejdziesz do formularza dodawania metody dostawy. Wypełnij go.
Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz aktywność danej metody dostawy w zintegrowanych z Sellasist kanałach sprzedaży.
Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w zintegrowanym sklepie internetowym.
Nazwa wewnętrzna - Nazwa widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste pole, aby Sellasist uzupełnił automatycznie tekst.
Kolor - Możesz wybrać kolor, którym będzie wyróżniana metoda dostawy. Widoczny tylko na liście zamówień w panelu administratora.
KONFIGURACJA INTEGRACJI - W tej sekcji musisz podać dane do integracji, oraz wybrać format etykiety adresowej.
Pamiętaj, że mają to być dane do API GEIS, które powinieneś dostać od swojego opiekuna handlowego.
Stały odbiór - Wymaga uprawnień do tworzenia przesyłek typu zamówienie w ramach API (InsertOrder).
Ta opcja odnosi się do specyficznej metody organizacji procesu dostaw, która wpływa na sposób tworzenia i zarządzania przesyłkami w systemie. Wybór tej opcji ma kluczowe znaczenie dla sposobu generowania listów przewozowych oraz określa, jak przesyłka jest odbierana i dostarczana.
Przy zaznaczeniu Stały odbiór - decydujesz się na specjalny rodzaj przetwarzania zamówienia, który wykorzystuje metodę InsertOrder w API. Ta metoda jest przeznaczona do tworzenia przesyłek, które są odbierane bezpośrednio z lokalizacji wskazanej w kraju, a nie wysyłane z siedziby Twojej firmy. Zaznaczenie "Stały odbiór" sprawia, że nie możesz samodzielnie generować listu przewozowego. Listy przewozowe w tym ustawieniu są generowane przez kuriera, ponieważ przesyłki są oznaczone jako odbiór z lokalizacji w kraju.
Login do API - login do API uzyskasz od swojego opiekuna handlowego GEIS
Hasło do API - hasło do API uzyskasz od swojego opiekuna handlowego GEIS
Format dokumentu - Wybierz odpowiedni format etykiet.
Treść - Treść widoczna
będzie po podsumowaniu zamówienia, możesz uzupełnić ją o dodatkowe
informacje na temat wysyłki bądź zostawić pustą. Możesz użyć zmiennych.
Lista zmiennych znajduje się w niebieskim polu "Zmienne, których możesz
użyć".
Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do
innej wiadomości, np. statusu zamówienia. Przykładowo, jeśli dodasz
metodę dostawy kurier DHL i wpiszesz tu "Wybrana metoda dostawy to DHL"
to w treści statusu zamówienia możesz wstawić zmienną {shipment_text}.
Klient, zamawiający towar kurierem DHL zobaczy tekst "Wybrana metoda
dostawy to DHL".
Rodzaj ceny - Wybierz, od czego zależna jest cena przesyłki, możesz wybrać stałą cenę dla danej wysyłki, zależną od wagi bądź wartości.
Darmowa wysyłka od - 0,00
oznacza brak darmowej wysyłki. Ustawienie wyższej kwoty spowoduje, że
zamówienia przekraczające daną wartość będą miały możliwość wyboru
darmowej wysyłki.
Dla każdej grupy krajów wysyłki możesz ustawić inne ceny.
Wystarczy, że klikniesz przycisk "Globalne" przy nazwie grupy
przełączając go w tryb "Indywidualne".
Zaznacz sposoby płatności - Zaznacz metody płatności dostępne przy wyborze tej metody dostawy.