Loader image

Jak uruchomić integrację z BNP Paribas?

  • Jak uruchomić integrację z BNP Paribas?
    Po uruchomieniu integracji klienci będą mogli kupować produkty na raty. Kiedy klient chce wziąć produkt na raty, musi wypełnić wniosek. Jeśli wniosek zostanie zaakceptowany sprzedawca otrzymuje dokument. Status zamówienia należy wówczas zmienić na opłacone. Sprzedawca otrzyma od banku pełną kwotę wartości zamawianych produktów. Kupujący płaci raty do banku. Minimalna kwota zamówienia wynosi od 100zł, i jest zależna od podpisanej umowy.

    Zapoznaj się z ofertą⇨ i skontaktuj z bankiem w celu podjęcia współpracy.

    Jak mogę uruchomić integrację?


    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym swojego sklepu.
    2. W zakładce Administracja kliknij Metody płatności.



    3. Kliknij Dodaj metodę płatności.



    4. Wybierz metodę BNP Pribas.



    5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.

    Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz metodę dostawy.
    Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie.
    Nazwa wewnętrzna -
    Nazwa widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste, by uzupełnić automatycznie.

    Konfiguracja integracji - W tej sekcji musisz podać dane do integracji.
    Wypełnij pola podając dane uzyskane podczas podpisywania umowy.

    Numer umowy -
    Unikatowy id przypisywany dla klienta.
    Numer oferty kredytowej -
    Wpisz jakie oferty kredytowe są oferowane (czyli ilość, wysokość rat), można wpisać wiele oddzielając ";" np: 123886;123465.
    Kod artykułów -
    Kod określający rodzaj sprzedawanych artykułów.
    Typ artykułów -
    Kod określający rodzaj sprzedawanych artykułów.
    Nazwa zestawu -
    jeśli produktów będzie więcej niż 10 (9 jeśli dostawa jest płatna, bo dostawa jest liczona jako produkt), przesyłana będzie jedna pozycja o nazwie "Zestaw [Nazwa zestawu]".

    Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia, możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić pustą. Zwykle podaje się Np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym"
    Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi. - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia.







    6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.


    PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
    Aby płatności działały, musisz przypisać je do metod dostawy.


    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz jak dodać metodę płatności
    Jak skonfigurować metody płatności?

    Przypisz metodę płatności do metod wysyłki
    Jak w Sellingo dodać i skonfigurować metody dostawy?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.