Loader image

Jak uruchomić integrację z eService?

  • Jak uruchomić integrację z eService?
    eService to jeden z największych na polskim rynku operatorów terminali płatniczych POS.

    Zapoznaj się z ofertą⇨ i załóż konto. Po założeniu konta musisz uzyskać od eService potrzebne do integracji dane. Są to: Merchant ID, Password, Brand ID. Otrzymasz także specjalny formularz akceptanta ecommerce. Wypełnij go zgodnie z informacjami poniżej.

    Jak wypełnić formularz?

    1. W sekcji DANE TECHNICZNE podaj adres swojego sklepu.
    2. Jeśli sklep ma certyfikat SSL (adres z https://) ustaw Szyfrowanie i SSL na TAK. Jeśli sklep nie ma certyfikatu SSL (adres z http://) ustaw Szyfrowanie i SSL na NIE.
    3. Podaj adres IP serwera sklepu. Aby zobaczyć adres, wystarczy zalogować się do panelu administracyjnego sklepu, i na stronie głównej sprawdzić sekcję Informacje systemowe.



    4. Jako aplikację sklepu zaznacz Autorska i w polu poniżej wpisz Sellingo.



    5. w sekcji WARIANT INTEGRACJI (SPOSÓB AUTORYZACJI I WERYFIKACJI STATUSÓW) wybierz opcję Autoryzacja API / Weryfikacja poprzez API.


    6. Resztę formularza wypełnij według potrzeb, a następnie przekaż go eService.


    Jak mogę uruchomić integrację?

    Po uzyskaniu danych i przekazaniu wypełnionego formularza powinieneś otrzymać potwierdzenie. Możesz wtedy przystąpić do integracji ze sklepem.

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym swojego sklepu.
    2. W zakładce Administracja kliknij Metody płatności.



    3. Kliknij Dodaj metodę płatności.



    4. Wybierz metodę eService.



    5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.

    Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz metodę płatności.
    Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie.
    Nazwa wewnętrzna -
    Nazwa widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste, by uzupełnić automatycznie.

    Konfiguracja integracji - W tej sekcji musisz podać dane do integracji.

    Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia, możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić pustą. Zwykle podaje się Np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym"
    Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi. - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia.






    6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.


    PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
    Aby płatności eService działały, musisz przypisać je do metod dostawy.


    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz jak dodać metodę płatności
    Jak skonfigurować metody płatności?

    Przypisz metodę płatności do metod wysyłki
    Jak w Sellingo dodać i skonfigurować metody dostawy?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.