eService to jeden z największych na polskim rynku operatorów terminali płatniczych POS.
	
	
	
	
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		Zapoznaj się z ofertą⇨ i załóż konto w eService zgłaszając się za pośrednictwem naszego  linku ⇨, dzięki któremu uzyskasz dostęp do warunków promocyjnych Dwa miesiące płatności online za 0 zł.
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		Wspólnie z największym polskim dostawcą usług płatniczych – eService przygotowaliśmy specjalną promocję, w której przez dwa miesiące za transakcje płatnicze dla Twojego sklepu zapłacisz 0 zł. 
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		Oznacza to, że nie zapłacisz prowizji za transakcje wykonane kartami płatniczymi oraz Blikiem*. Po tym czasie będziesz mógł skorzystać z bardzo korzystnych stawek prowizji i nie zapłacisz żadnych opłat abonamentowych. To oferta, która z pewnością nie obciąży Twojego portfela. 
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		Jeśli chcesz skorzystać z promocji, zarejestruj się na platformie, zgłaszając się z naszego linku ⇨.
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		*Szczegółowa oferta u operatora eService.
		
		
		
		
		
		
		 
	
	
	
	
	
	
	Po założeniu konta musisz uzyskać od eService potrzebne do integracji dane. Są to: Merchant ID, Password, Brand ID. Otrzymasz także specjalny formularz akceptanta ecommerce. Wypełnij go zgodnie z informacjami poniżej.
		
		
		
		
		
		
		
	
	
	
	
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
	
	
	
	
	Jak wypełnić formularz?
			
			
			
			
			
			
			
	
	
	
	
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
	
	
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		1. W sekcji DANE TECHNICZNE podaj adres swojego sklepu internetowego. 
			
			
			
			
			
			
			
		
		
		
		
		
		
			
			
			
			
			
			
		
		
		
		
		
		
		2. Jeśli sklep ma certyfikat SSL (adres z https://) ustaw Szyfrowanie i SSL na TAK. Jeśli sklep nie ma certyfikatu SSL (adres z http://) ustaw Szyfrowanie i SSL na NIE. 
			
			
			
			
			
			
			
		
		
		
		
		
		
			
			
			
			
			
			
		
		
		
		
		
		
		3. Podaj adres IP serwera sklepu. Aby zobaczyć adres, wystarczy zalogować się do panelu administracyjnego sklepu, i na stronie głównej sprawdzić sekcję Informacje systemowe.
			
			
			
			
			
			
			
 
	
	
	
	
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
	
	
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		4. Jako aplikację sklepu zaznacz Autorska i w polu poniżej wpisz Sellingo.
			
			
			
			
			
			
			
 
	
	
	
	
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
	
	
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		5. w sekcji WARIANT INTEGRACJI (SPOSÓB AUTORYZACJI I WERYFIKACJI STATUSÓW) wybierz opcję Autoryzacja API / Weryfikacja poprzez API.
 
	
	
	
	
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
	
	
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
	
	
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		6. Resztę formularza wypełnij według potrzeb, a następnie przekaż go eService. 
			
			
			
			
			
			
			
		
		
		
		
		
		
			
			
			
			
			
			
 
	
	
	
	
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	
	
	
	
	
	Jak mogę uruchomić integrację?
	
	
	
	
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
	
	
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
			
			
			
			
			
			
			
				
				
				
				
				
				
				
					
					
					
					
					
					
					Po uzyskaniu danych i przekazaniu wypełnionego formularza powinieneś otrzymać potwierdzenie. Możesz wtedy przystąpić do integracji ze sklepem.
					
					
					
					
					
					
					
						
						
						
						
						
						
						
					
					
					
					
					
					
					
						
						
						
						
						
						
						1. Zaloguj się w panelu administracyjnym swojego sklepu Sellingo.
						
						
						
						
						
						
							
							
							
							
							
							
							2. W zakładce Administracja ⇨ Metody płatności.
								
								
								
								
								
								
								
						
						
						
						
						
						
								
								
								
								
								
								
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						3. Kliknij Dodaj metodę płatności.
 
					
					
					
					
					
					
					
						
						
						
						
						
						
						
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					
						
						
						
						
						
						
						
					
					
					
					
					
					
					
						
						
						
						
						
						
						4. Wybierz metodę eService.
							
							
							
							
							
							
							
						
						
						
						
						
						
							
							
							
							
							
							
 
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					
						
						
						
						
						
						
						
					
					
					
					
					
					
						
						
						
						
						
						
					
					
					
					
					
					
					
						
						
						
						
						
						
						5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.
						
						
						
						
						
						
						
								
								
								
								
								
								
								
						
						
						
						
						
						
						Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz możliwość wyboru metody płatności przez klienta w Twoim sklepie internetowym.
								
								
								
								
								
								
								
						
						
						
						
						
						
							
							
							
							
							
							
						
						
						
						
						
						
						Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie.
						
						
						
						
						
						
							
							
							
							
							
							
								Nazwa wewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste pole, aby uzupełnić nazwę automatycznie. 
							
							
							
							
							
							
							
						
						
						
						
						
						
						
								
								
								
								
								
								
								
						
						
						
						
						
						
						Konfiguracja integracji - W tej sekcji musisz podać dane do integracji.
								
								
								
								
								
								
								
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - Treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia, możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić pustą. Zwykle podaje się np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym".
						
						
						
						
						
						
							
							
							
							
							
							
						
						
						
						
						
						
						Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi. - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia. 
							
							
							
							
							
							
							
						
						
						
						
						
						
						 
					
					
					
					
					
					
					
					
					 
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
					
					
				
				
				
				
				
				
				
					
					
					
					
					
					
					
						
						
						
						
						
						
						
					
					
					
					
					
					
					
						
						
						
						
						
						
						6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz. 
 
					
					
					
					
					
					
					
						
						
						
						
						
						
						
					
					
					
					
					
					
					
							
							
							
							
							
							
							
PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
						
						
						
						
						
						
						Aby płatności eService działały poprawnie, musisz przypisać je do metod dostawy.