Loader image

Jak uruchomić integrację z eService?

  • Jak uruchomić integrację z eService?
    eService to jeden z największych na polskim rynku operatorów terminali płatniczych POS.

    Zapoznaj się z ofertą⇨ i załóż konto w eService zgłaszając się za pośrednictwem naszego linku ⇨, dzięki któremu uzyskasz dostęp do warunków promocyjnych Dwa miesiące płatności online za 0 zł.


    Wspólnie z największym polskim dostawcą usług płatniczych – eService przygotowaliśmy specjalną promocję, w której przez dwa miesiące za transakcje płatnicze dla Twojego sklepu zapłacisz 0 zł.


    Oznacza to, że nie zapłacisz prowizji za transakcje wykonane kartami płatniczymi oraz Blikiem*. Po tym czasie będziesz mógł skorzystać z bardzo korzystnych stawek prowizji i nie zapłacisz żadnych opłat abonamentowych. To oferta, która z pewnością nie obciąży Twojego portfela.


    Jeśli chcesz skorzystać z promocji, zarejestruj się na platformie, zgłaszając się z naszego linku ⇨.


    *Szczegółowa oferta u operatora eService.


    Po założeniu konta musisz uzyskać od eService potrzebne do integracji dane. Są to: Merchant ID, Password, Brand ID. Otrzymasz także specjalny formularz akceptanta ecommerce. Wypełnij go zgodnie z informacjami poniżej.

    Jak wypełnić formularz?

    1. W sekcji DANE TECHNICZNE podaj adres swojego sklepu internetowego.

    2. Jeśli sklep ma certyfikat SSL (adres z https://) ustaw Szyfrowanie i SSL na TAK. Jeśli sklep nie ma certyfikatu SSL (adres z http://) ustaw Szyfrowanie i SSL na NIE.

    3. Podaj adres IP serwera sklepu. Aby zobaczyć adres, wystarczy zalogować się do panelu administracyjnego sklepu, i na stronie głównej sprawdzić sekcję Informacje systemowe.



    4. Jako aplikację sklepu zaznacz Autorska i w polu poniżej wpisz Sellingo.



    5. w sekcji WARIANT INTEGRACJI (SPOSÓB AUTORYZACJI I WERYFIKACJI STATUSÓW) wybierz opcję Autoryzacja API / Weryfikacja poprzez API.


    6. Resztę formularza wypełnij według potrzeb, a następnie przekaż go eService.



    Jak mogę uruchomić integrację?

    Po uzyskaniu danych i przekazaniu wypełnionego formularza powinieneś otrzymać potwierdzenie. Możesz wtedy przystąpić do integracji ze sklepem.

    1. Zaloguj się w panelu administracyjnym swojego sklepu Sellingo.

    2. W zakładce Administracja ⇨ Metody płatności.

    3. Kliknij Dodaj metodę płatności.



    4. Wybierz metodę eService.




    5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.

    Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz możliwość wyboru metody płatności przez klienta w Twoim sklepie internetowym.

    Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie.

    Nazwa wewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste pole, aby uzupełnić nazwę automatycznie.

    Konfiguracja integracji - W tej sekcji musisz podać dane do integracji.

    Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - Treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia, możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić pustą. Zwykle podaje się np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym".

    Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi. - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia.






    6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.


    PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
    Aby płatności eService działały poprawnie, musisz przypisać je do metod dostawy.






    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz, jak dodać metodę płatności:
    Jak skonfigurować metody płatności?

    Oceń tę informację:

    - +