Jak uruchomić integrację z eService?
-
Jak uruchomić integrację z eService?
eService to jeden z największych na polskim rynku operatorów terminali płatniczych POS.
Zapoznaj się z ofertą⇨ i załóż konto w eService zgłaszając się za pośrednictwem naszego linku ⇨, dzięki któremu uzyskasz dostęp do warunków promocyjnych Dwa miesiące płatności online za 0 zł.
Wspólnie z największym polskim dostawcą usług płatniczych – eService przygotowaliśmy specjalną promocję, w której przez dwa miesiące za transakcje płatnicze dla Twojego sklepu zapłacisz 0 zł.
Oznacza to, że nie zapłacisz prowizji za transakcje wykonane kartami płatniczymi oraz Blikiem*. Po tym czasie będziesz mógł skorzystać z bardzo korzystnych stawek prowizji i nie zapłacisz żadnych opłat abonamentowych. To oferta, która z pewnością nie obciąży Twojego portfela.
Jeśli chcesz skorzystać z promocji, zarejestruj się na platformie, zgłaszając się z naszego linku ⇨.
*Szczegółowa oferta u operatora eService.
Po założeniu konta musisz uzyskać od eService potrzebne do integracji dane. Są to: Merchant ID, Password, Brand ID. Otrzymasz także specjalny formularz akceptanta ecommerce. Wypełnij go zgodnie z informacjami poniżej.
Jak wypełnić formularz?
1. W sekcji DANE TECHNICZNE podaj adres swojego sklepu internetowego.
2. Jeśli sklep ma certyfikat SSL (adres z https://) ustaw Szyfrowanie i SSL na TAK. Jeśli sklep nie ma certyfikatu SSL (adres z http://) ustaw Szyfrowanie i SSL na NIE.
3. Podaj adres IP serwera sklepu. Aby zobaczyć adres, wystarczy zalogować się do panelu administracyjnego sklepu, i na stronie głównej sprawdzić sekcję Informacje systemowe.
4. Jako aplikację sklepu zaznacz Autorska i w polu poniżej wpisz Sellingo.
5. w sekcji WARIANT INTEGRACJI (SPOSÓB AUTORYZACJI I WERYFIKACJI STATUSÓW) wybierz opcję Autoryzacja API / Weryfikacja poprzez API.
6. Resztę formularza wypełnij według potrzeb, a następnie przekaż go eService.
Jak mogę uruchomić integrację?
Po uzyskaniu danych i przekazaniu wypełnionego formularza powinieneś otrzymać potwierdzenie. Możesz wtedy przystąpić do integracji ze sklepem.
1. Zaloguj się w panelu administracyjnym swojego sklepu Sellingo.
2. W zakładce Administracja ⇨ Metody płatności.
3. Kliknij Dodaj metodę płatności.
4. Wybierz metodę eService.
5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.
Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz możliwość wyboru metody płatności przez klienta w Twoim sklepie internetowym.
Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie.
Nazwa wewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste pole, aby uzupełnić nazwę automatycznie.
Konfiguracja integracji - W tej sekcji musisz podać dane do integracji.
Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - Treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia, możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić pustą. Zwykle podaje się np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym".
Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi. - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia.
6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.
PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
Aby płatności eService działały poprawnie, musisz przypisać je do metod dostawy.