Po skopiowaniu potrzebnych danych możesz przystąpić do integracji ze sklepem.
1. Zaloguj się w panelu administracyjnym.
2. W zakładce Administracja ⇨ Metody płatności.
3. Kliknij Dodaj metodę płatności.
5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.
Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz aktywność danej metody płatności w Twoim sklepie internetowym Sellingo.
Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie internetowym Sellingo.
Nazwa wewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste pole, aby uzupełnić automatycznie tekst.
Konfiguracja integracji - W tej sekcji podaj dane do integracji.
Status, gdy wniosek odrzucony - Ustaw na jaki status zamówienie się zmieni, gdy wniosek ratalny zostanie odrzucony.
Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - Treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia, możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić pustą. Zwykle podaje się np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym".
Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia.