Loader image

Jak uruchomić integrację z iMoje? Czym jest iMoje?

  • Jak uruchomić integrację z iMoje? Czym jest iMoje?
    iMoje to niezwykle wygodne płatności dla sklepów internetowych oferowane przez ING Bank Śląski. Dzięki integracji z iMoje klienci mogą łatwo płacić za zakupy w Twoim sklepie. Bez logowania, autoryzacji, podawania numeru karty czy PESEL. Co więcej, nie muszą oni przepisywać kwoty i danych odbiorcy.

    Przed zintegrowaniem sklepu Sellingo z iMoje zapoznaj się ze stroną serwisu ⇨

    Musisz mieć podpisaną umowę oraz założone konto iMoje. Musisz też mieć dodany sklep w iMoje. Jeśli jeszcze nie masz dodanego sklepu na Twoim koncie iMoje, dodaj go.

    Gdzie znajdę dane do integracji?

    1. Zaloguj się na swoje konto iMoje.
    2. Przejdź do zakładki Sklepy i kliknij wybrany sklep.


    3. Kliknij Szczegóły.


    4. Przejdź do zakładki Dane do integracji.




    UWAGA!
    Sprawdź i w razie potrzeby popraw adres notyfikacji. Na ten adres wysyłane są powiadomienia z iMoje o statusie płatności. Adres Powinien wyglądać tak : http://DOMENA TWOJEGO SKLEPU/payment/imoje/check
    Jeśli sklep ma zainstalowany certyfikat ssl, adres będzie wyglądać:
    https://DOMENA TWOJEGO SKLEPU/payment/imoje/check 

    Jak mogę zintegrować sklep z iMoje?

    Po założenia konta iMoje i skopiowaniu potrzebnych danych możesz przystąpić do integracji ze sklepem.

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym
    2. W zakładce Administracja kliknij Metody płatności.



    3. Kliknij Dodaj metodę płatności.



    4. Wybierz metodę Imoje.



    5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.

    Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz metodę dostawy.
    Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie.
    Nazwa wewnętrzna -
    Nazwa widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste, by uzupełnić automatycznie.

    Konfiguracja integracji - W tej sekcji musisz podać dane do integracji. Znajdziesz je w panelu imoje w zakładce Dane do integracji.

    Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia, możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić pustą. Zwykle podaje się Np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym"
    Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi. - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia.

     
     




    6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.


    PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
    Aby płatności iMoje działały, musisz przypisać je do metod dostawy.


    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz jak dodać metodę płatności
    Jak skonfigurować metody płatności?

    Przypisz metodę płatności do metod wysyłki
    Jak w Sellasist dodać i skonfigurować metody dostawy?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.