Polskie ePłatności Online, czyli w skrócie PeP (dawniej PayLane), to jeden z największych na polskim rynku operatorów terminali płatniczych POS.
Zapoznaj się z
ofertą⇨ i załóż konto. Po założeniu konta,
zaloguj się na nie⇨. Zobaczysz panel, za pomocą którego będziesz mógł kontrolować płatności wykonane przez PeP, oraz zarządzać transakcjami.
Jak uzyskać dane do integracji?
1. Przejdź do karty Administracja ⇨ Integracja.
2. Odszukaj sekcję Integracja Secure Form i ustaw metodę przekierowania na POST.
3. Skopiuj swój Merchant ID i Hash salt. Wyświetlisz je klikając Pokaż.
Jak uruchomić integrację z PeP?
Po skopiowaniu potrzebnych kluczy możesz przystąpić do integracji ze sklepem internetowym.
1. Zaloguj się w panelu administracyjnym swojego sklepu Sellingo.
2. W karcie Administracja ⇨ Metody płatności.
3. Kliknij Dodaj metodę płatności.
4. Wybierz metodę płatności Polskie ePłatności.
5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.
Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz aktywność danej metody dostawy i umożliwiasz jej wybór przez klientów Twojego sklepu internetowego.
Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie internetowym.
Nazwa wewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste pole, aby Sellingo uzupełniło tekst automatycznie.
Konfiguracja integracji - W tej sekcji podaj dane niezbędne do integracji.
Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - Treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia, możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić pustą. Zwykle podaje się np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym".
Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia.
6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.
PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
Aby płatności PeP działały poprawnie, musisz przypisać je do metod dostawy.