Loader image

Jak uruchomić integrację z Siemens SimplyLease?

  • Jak uruchomić integrację z Siemens SimplyLease?
    Po uruchomieniu integracji klienci będą mogli brać produkty w leasing. Kiedy klient chce wziąć produkt w leasing, musi wypełnić wniosek. Jeśli wniosek zostanie zaakceptowany informacja o tym trafi do Sellasist, i status zamówienia zostanie zmieniony na opłacone. Sprzedawca otrzyma od firmy Siemens pełną kwotę wartości zamawianych produktów. Kupujący płaci raty firmie Siemens.

    Z usługi SimplyLease mogą skorzystać przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Oznacza to, że kupujący musi mieć firmę. Siemens nie finansuje zakupu oprogramowania, toreb i plecaków na laptopy oraz innych akcesoriów. Finansowany produkt może być dowolnej marki, nie musi być marki Siemens. Minimalna kwota zamówienia wynosi 1000zł.

    Zapoznaj się z ofertą⇨ i załóż konto. Po założeniu konta powinieneś otrzymać od opiekuna leasingu swój Client ID i Token. Przygotuj je.

    Jak mogę uruchomić integrację?

    Po skopiowaniu potrzebnych kluczy możesz przystąpić do integracji ze sklepem.

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym swojego sklepu.
    2. W zakładce Administracja kliknij Metody płatności.



    3. Kliknij Dodaj metodę płatności.



    4. Wybierz metodę Siemens.



    5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.

    Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz metodę dostawy.
    Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie.
    Nazwa wewnętrzna -
    Nazwa widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste, by uzupełnić automatycznie.

    Konfiguracja integracji - W tej sekcji musisz podać dane do integracji.

    Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia, możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić pustą. Zwykle podaje się Np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym"
    Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi. - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia.







    6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.


    PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
    Aby płatności działały, musisz przypisać je do metod dostawy.


    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz jak dodać metodę płatności
    Jak skonfigurować metody płatności?

    Przypisz metodę płatności do metod wysyłki
    Jak w Sellingo dodać i skonfigurować metody dostawy?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.