Loader image

Jak w Sellasist dodać punkty odbioru osobistego?

  • Jak w Sellasist dodać punkty odbioru osobistego?
    Punkty odbioru osobistego to fizyczne adresy, pod którymi można odebrać zamawiany towar. Skonfiguruj je poprawnie. Kiedy klient podczas składania zamówienia wybierze odbiór osobisty, będzie mógł wybrać, w którym punkcie odbierze swoje zamówienie.

    Jak w Sellasist mogę dodać punkty odbioru osobistego?

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.
    2. W zakładce Administracja kliknij Metody dostawy.




    3. Przejdź do zakładki punkty odbioru osobistego.
    4. Kliknij Dodaj punkt.




    5. Skonfiguruj punkt i zapisz zmiany:

    Nazwa - Podaj nazwę punktu odbioru osobistego (wyświetli się ona w koszyku, kiedy klient wybierze metodę wysyłki Odbiór osobisty).
    Adres - Podaj adres, aby klient łatwo trafił po swoje zakupy.
    Godziny otwarcia - Podaj, aby Twoi klienci wiedzieli, w jakich godzinach mogą odbierać paczki.
    Adres email - Na ten adres będzie wysyłana kopia potwierdzenia zamówienia.
    Aktywność - Włącz lub wyłącz punkt (Zielony oznacza włączony. Szary wyłączony).
    Zdjęcie główne - Możesz dodać zdjęcie związane z danym punktem, np. mapkę dojazdu. Najpierw jednak musisz zapisać punkt.


    Uwaga!
    Pamiętaj, że aby punkty odbioru osobistego działały, musisz je włączyć. Przeczytaj jak to zrobić ⇨ Jak w Sellasist włączyć punkty odbioru osobistego?
     
    W koszyku punkty odbioru osobistego wyglądają tak:



    W podsumowaniu zamówienia punkt odbioru osobistego wygląda tak:




    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Przeczytaj jak włączyć punkty odbioru
    Jak w Sellasist włączyć punkty odbioru osobistego?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.