Synchronizacja stanów magazynowych pozwala na
automatyczne aktualizowanie liczby dostępnych produktów pomiędzy Sellasist a sklepem internetowym. Dzięki temu nie musisz ręcznie pilnować dostępności towaru, a kupujący nie zamówią produktów, których obecnie nie masz na stanie.
Aby synchronizacja stanów magazynowych między Sellasist a sklepem działała prawidłowo, musisz wykonać kilka kroków.
Krok 1: Szablony ustawień
Wskazówka: Pełną instrukcję integracji nowego konta znajdziesz w
Pomocy, wpisując w wyszukiwarkę nazwę danego sklepu.
1. Na karcie integracji danego sklepu (Integracje → Wybrana integracja) kliknij przycisk Szablony ustawień i stwórz nowy lub przejdź do edycji istniejącego szablonu.
2. Na ekranie zobaczysz formularz edycji szablonu. Przygotuj szablon według własnych potrzeb. W sekcji Synchronizacje zaznacz opcję Stan magazynowy i zapisz zmiany.
Krok 2: Ustawienia zamówień
1. Wróć na kartę integracji i przejdź do Ustawień zamówień.
2. Skonfiguruj ustawienia zamówień według własnych potrzeb. W sekcji Synchronizacje dotyczące produktów zaznacz opcję Aktualizuj stany magazynowe i zapisz wszystkie zmiany.
Krok 3: Ustawienia synchronizacji stanów magazynowych na liście ofert
1. Aby zobaczyć listę ofert wystawionych w danym sklepie, przejdź do Oferty → Wybrany sklep.
2. Zaznacz oferty, dla których chcesz włączyć lub wyłączyć synchronizację stanów i z rozwijanej listy akcji masowych wybierz potrzebną opcję.
Wskazówka: Jeśli w szablonie ustawień zaznaczyłeś synchronizację cen (krok 1, punkt 2), w podobny sposób możesz także włączyć lub wyłączyć synchronizację cen dla wybranych ofert.