Loader image

Synchronizacja stanów w sklepach internetowych

  • Synchronizacja stanów w sklepach internetowych
    Synchronizacja stanów magazynowych pozwala na automatyczne aktualizowanie liczby dostępnych produktów pomiędzy Sellasist a sklepem internetowym. Dzięki temu nie musisz ręcznie pilnować dostępności towaru, a kupujący nie zamówią produktów, których obecnie nie masz na stanie.

    Aby synchronizacja stanów magazynowych między Sellasist a sklepem działała prawidłowo, musisz wykonać kilka kroków.

    Krok 1: Szablony ustawień

    Wskazówka: Pełną instrukcję integracji nowego konta znajdziesz w Pomocy, wpisując w wyszukiwarkę nazwę danego sklepu.

    1. Na karcie integracji danego sklepu (Integracje → Wybrana integracja) kliknij przycisk Szablony ustawień i stwórz nowy lub przejdź do edycji istniejącego szablonu.




    2. Na ekranie zobaczysz formularz edycji szablonu. Przygotuj szablon według własnych potrzeb. W sekcji Synchronizacje zaznacz opcję Stan magazynowy i zapisz zmiany.



    Krok 2: Ustawienia zamówień

    1. Wróć na kartę integracji i przejdź do Ustawień zamówień.



    2. Skonfiguruj ustawienia zamówień według własnych potrzeb. W sekcji Synchronizacje dotyczące produktów zaznacz opcję Aktualizuj stany magazynowe i zapisz wszystkie zmiany.



    Krok 3: Ustawienia synchronizacji stanów magazynowych na liście ofert

    1. Aby zobaczyć listę ofert wystawionych w danym sklepie, przejdź do Oferty → Wybrany sklep.

    2. Zaznacz oferty, dla których chcesz włączyć lub wyłączyć synchronizację stanów i z rozwijanej listy akcji masowych wybierz potrzebną opcję.



    Wskazówka: Jeśli w szablonie ustawień zaznaczyłeś synchronizację cen (krok 1, punkt 2), w podobny sposób możesz także włączyć lub wyłączyć synchronizację cen dla wybranych ofert.

    Oceń tę informację:

    - +