Loader image

Uprawnienia do widoczności statusów - rozszerzenie uprawnień dla administratorów

  • Uprawnienia do widoczności statusów - rozszerzenie uprawnień dla administratorów
    Rozszerzenie uprawnień dla administratorów

    Wprowadziliśmy nową funkcjonalność umożliwiającą nadawanie uprawnień do widoczności poszczególnych statusów zamówień w systemie Sellasist. Dzięki tej funkcji administratorzy mogą precyzyjnie kontrolować, które statusy zamówień są widoczne dla poszczególnych operatorów.

    Jak nadać uprawnienia administratorowi dla wybranych statusów zamówień?

    1. Przejdź do zakładki Administracja ⇨ Administratorzy: W tej zakładce znajdziesz listę wszystkich administratorów w systemie.
    2. Przejdź do edycji wybranego Administratora
    3. Kliknij przycisk Zmień w sekcji Uprawnienia statusów zamówień. Po kliknięciu otworzy się popup z listą dostępnych statusów zamówień.




    4. Dostosuj uprawnienia: Domyślnie wszystkie statusy są aktywne, co oznacza, że administrator ma dostęp do wszystkich zamówień (bez zmiany ustawień w tej sekcji).

    Aby ograniczyć dostęp do wszystkich statusów, wybierz i zaznacz statusy, które mają być widoczne dla danego administratora.





    Pamiętaj!
    Brak zaznaczenia jakichkolwiek statusów jest równoznaczny z dostępem do wszystkich statusów. Dzięki temu, tworząc nowe statusy, nie trzeba dodawać ich każdemu administratorowi z osobna. 

    Ważne! Jeżeli administrator ma nie mieć dostępu do żadnego statusu, powinien nie mieć dostępu do zakładki zamówień.
    Dodatkowo, gdy administrator ma już dostęp tylko do wybranych statusów zamówień, to w sytuacji kiedy dojdą kolejne, nowe statusy to nie dostanie do nich dostępu automatycznie tylko należy nadać odpowiednie uprawnienia w sekcji Uprawnienia statusów zamówień.

    5. Pamiętaj o zapisaniu ustawień. 

    Widok w panelu dla administratora z uprawnieniami do wybranych statusów zamówień: 





    Widoczność statusów dla administratorów

    Każdemu administratorowi można przydzielić widoczność tylko wybranych statusów zamówień. Administrator widzi w panelu tylko te statusy, które zostały mu przydzielone. Na przykład większość administratorów może nie mieć podglądu do statusów z grupy "Nowe", ale mogą mieć dostęp do wybranych statusów z grup "W realizacji" oraz "Zrealizowane".

    Administrator z przypisanym zestawem statusów nie będzie miał możliwości zmiany zamówienia do statusów, które nie są mu nadane. Oznacza to, że administrator działa tylko w obrębie swoich statusów, a inne statusy nie będą mu się nigdzie podpowiadać (np. na rozwijanych listach statusów).


    Korzyści dla klientów

    • Lepsza organizacja zamówień: Możliwość rozdzielenia zamówień na odpowiednie statusy, np. zamówienia z wielu punktów odbioru osobistego lub wg działów.
    • Precyzyjna kontrola dostępu: Przypisanie widoczności poszczególnym użytkownikom pozwala na to, aby różne sklepy lub działy nie miały wglądu w zamówienia innych działów lub sklepów.
    • Zwiększone bezpieczeństwo: Operatorzy mogą pracować tylko z zamówieniami, do których mają nadane uprawnienia, co minimalizuje ryzyko nieautoryzowanych zmian w statusach zamówień.
    Dzięki tej funkcjonalności, zarządzanie zamówieniami w Sellasist staje się jeszcze bardziej efektywne i bezpieczne. 

    ARTYKUŁY POWIĄZANE:

    Jak nadać lub zaktualizować prawa Administracyjne?

    Jak przekształcić konto klienta w konto administratora?

    Jak dodać kolejnego administratora?

    Ile dodatkowych kont administratorów mogę utworzyć?

    Czy administratorom mogę udzielić ograniczonego dostępu do usługi?

    Jak nadać administratorom uprawnienia do Sellasist WMS?

    Oceń tę informację:

    - +