Jak przenieść swoją sprzedaż do Sellasist?
Jak przenieść swoją sprzedaż do Sellasist?
Szukasz alternatywy dla obecnych narzędzi, które tylko komplikują Twoją sprzedaż? Chcesz przenieść swój biznes na stabilne oprogramowanie? A może masz dość ciągłych podwyżek i szukasz sprawdzonego programu do obsługi wielokanałowej sprzedaży – bez prowizji? Dobrze trafiłeś. Pomożemy Ci rozwinąć Twój e-commerce o nowe kanały sprzedaży, zautomatyzować procesy i sprawić, że zarządzanie stanie się prostsze i przyjemniejsze. Jak? Poznaj integrator sprzedaży Sellasist i odkryj, co do tej pory Cię omijało.
Rozumiemy, jak trudna jest sytuacja przedsiębiorców, zwłaszcza w czasach ciągłych podwyżek. Wielu z nich zaczyna od tradycyjnego sklepu stacjonarnego, a potem stara się przenieść swój biznes do świata online, otwierając sklepy internetowe. Szukając alternatyw, rozszerzają swoją działalność na platformy, takie jak Allegro, oraz inne marketplace’y, które szybko się rozwijają. To często prowadzi do chaosu – magazyn jest w rozsypce, a dokumentacja niekompletna. Zarządzanie każdym kanałem sprzedażowym z różnych miejsc to dodatkowy stres, który wprowadza dezorganizację i utrudnia prowadzenie efektywnej działalności.
Znalezienie, a następnie wdrożenie odpowiedniego programu, który to wszystko scali i wykona za nas część pracy, jest niestety czasochłonne. Dlatego dobrze już na starcie wybrać zaufanego partnera, który gwarantuje brak prowizji i przejrzysty system płatności. Sellasist – innowacyjne oprogramowanie do obsługi wielokanałowej sprzedaży – pozwala Ci zyskać centralne miejsce zarządzania, eliminując konieczność skakania między różnymi systemami. Dzięki niemu oszczędzisz czas, pieniądze i uwolnisz się od zbędnego stresu. Nasi specjaliści pomogą Ci we wdrożeniu, tak abyś miał pewność, że Twój biznes nie pozostanie bez opieki.
Poznaj Sellasist
Sellasist to nasze autorskie oprogramowanie, które wszechstronnie zintegruje wszystkie kanały sprzedażowe Twojego e-commerce, łącznie z obsługą sklepu stacjonarnego. Integrator Sellasist istnieje od ponad dekady i powstał z myślą o stworzeniu dla e-przedsiębiorców swojego rodzaju zaplecza, biura oraz magazynu e-commerce’owego w jednym miejscu tak, abyś mógł nim zarządzać zawsze i z każdego miejsca, kiedy tylko potrzebujesz. Zarządzanie produktami oraz zamówieniami z Sellasist jest zacznie prostsze!
Zapewnij swoim klientom bezproblemową obsługę, korzystając z kluczowych integracji z najpopularniejszymi sklepami internetowymi i platformami sprzedażowymi. W Sellasist masz dostęp do szybkiej synchronizacji cen i stanów magazynowych pomiędzy różnymi kanałami, co pozwala na bieżąco aktualizować ofertę bez ryzyka błędów. Automatyzacje w Sellasist umożliwiają sprawne zarządzanie zamówieniami oraz zapasami magazynowymi, eliminując ręczną obsługę. System oferuje integrację z systemami księgowymi, takimi jak inFakt czy Fakturownia oraz ERP (np. popularnym Subiektem), a także w pełni kompatybilny tryb zbierania i pakowania zamówień, dostępny jako aplikacja mobilna, co znacząco usprawnia procesy logistyczne.
Dodatkowo, Sellasist zapewnia szeroki wybór metod płatności, w tym płatności odroczone i ratalne, oraz integracje z najpopularniejszymi firmami kurierskimi – dostawa na adres, paczkomaty, czy punkty odbioru. Dzięki Sellasist Twoja sprzedaż będzie płynna, magazyn pod pełną kontrolą, a klientom nigdy niczego nie zabraknie!
W Sellasist zintegrujesz marketplace’y i sklepy internetowe
Sellasist to ponad 400 integracji dla Twojego e-commerce. Sprzedawaj swoje produkty wielokanałowo na marketplace’ach takich jak Allegro, eBay, ERLI.pl, Empikplace, Arena i wielu innych, łącząc je ze sklepami internetowymi oraz próbuj swoich sił w ekspansji poza granicami kraju! Stale pracujemy nad dodawaniem kolejnych platform, takich jak eMag, Kaufland czy InPost Fresh do Sellasist. Obsługuj całą sprzedaż w jednym miejscu, aby zaoszczędzić swój czas i pieniądze.
Zaawansowana dwukierunkowa integracja z platformą Allegro pozwala na automatyczne wystawianie i importowanie ofert. Wystarczy kilka kliknięć, aby masowo przenieść asortyment z Sellasist na Allegro. Automatyzacja dostępna w naszym oprogramowaniu będzie za Ciebie kontrolowała stany magazynowe i zamykała lub wznawiała oferty. Dostępne są także liczne udogodnienia, takie jak analiza cen Allegro czy autoresponder Allegro, które zoptymalizują Twoją pracę i pozwolą na zwiększenie zysków ze sprzedaży.
Sellasist obsłuży nie tylko jedno, ale dowolną liczbę Twoich kont Allegro, pozwalając na indywidualne ustawienia cen, opisów, zdjęć oraz modyfikacje parametrów i terminów dostaw na każdym z kont. W równie prosty sposób pobierzesz oferty Allegro wraz z szablonami i kategoriami do Sellasist. Produkty te możesz masowo wystawiać na inne platformy handlowe takie jak Empik, ERLI.pl czy eBay oraz sklepy internetowe. Dwukierunkowe integracje zapewniają płynne aktualizacje wszystkich informacji o produktach, dlatego nie musisz się obawiać o błędy w ewidencji. Nasza platforma jest liderem w regularnej synchronizacji stanów magazynowych i cen, co gwarantuje, że Twoje dane są zawsze aktualne. Synchronizacja w Sellasist odbywa się niemalże natychmiastowo także pomiędzy Sellasist a zewnętrznymi sklepami internetowymi.
Hurtownie, dropshipping i omnichannel z Sellasist
Osiągnij skuteczną sprzedaż dzięki połączeniu Sellasist z hurtowniami. Integracja z hurtownią pozwala na zarządzanie asortymentem hurtowni z poziomu Sellasist oraz wystawianie produktów w sklepach internetowych. Produkty, ceny i opisy są importowane i aktualizowane automatycznie. Dzięki pełnej synchronizacji asortymentu hurtowni i kanałów sprzedaży możesz z łatwością stworzyć skuteczny model omnichannel, który odniesie sukces na rynku. Z Sellasist poprowadzisz również sklep oparty na dropshippingu, dzięki integracjom z dziesiątkami hurtowni.
Dowiedz się więcej: Integracje z hurtowniami w Sellasist.
Sellasist to automatyzacja pracy i magazynu!
Oprogramowanie Sellasist to przede wszystkim automatyzacje. Automatyzacja w Sellasist umożliwia efektywne zarządzanie sprzedażą bez konieczności aktywnego udziału ze strony użytkownika. Powierz swoje obowiązki systemowi i doświadcz błyskawicznej realizacji zadań. Funkcje automatyzacji, wbudowane w Sellasist, znacząco usprawnią procesy obsługi sprzedaży i realizowania zamówień. Dzięki nim ograniczysz ryzyko błędów przy wykonywaniu rutynowych, powtarzalnych czynności. Automatyzacja pozwoli Ci zaoszczędzić cenny czas, który możesz skierować na rozwój swojego e-biznesu!
Z Sellasist uporządkujesz czynności rachunkowo-biurowe
Łatwa i bezpieczna księgowość jest w zasięgu ręki dzięki Sellasist. W naszym oprogramowaniu przeprowadzisz wszystkie procesy związane ze sprzedażą, począwszy od wystawienia ofert, aż po rozliczenie faktur! W Sellasist automatycznie generujesz niezbędne dokumenty, tworzysz pliki JPK, oraz drukujesz wymagane dokumenty sprzedażowe. Jeśli już korzystasz z programu ERP, istnieje możliwość jego integracji z Sellasist, co pozwoli zaoszczędzić czas dzięki automatyzacji!
Zarządzaj magazynem e-commerce z Sellasist WMS
Sellasist WMS to system zarządzania magazynem, który zoptymalizuje i nadzoruje wszystkie związane z nim procesy. Dzięki Sellasist WMS zwiększysz efektywność swojej działalności oraz szybko i bezbłędnie zrealizujesz zamówienia. Moduł ten został dostosowany do pracy w aplikacji, która automatyzuje obsługę magazynu od momentu przyjęcia towaru, aż do wysyłki produktu do klienta.
Dostępne tryby w Sellasist WMS:
- Tryb przyjęcia dostawy
- Tryb rozlokowania towarów
- Tryb zbierania produktów w magazynie
- Zbieranie do regału kompletującego
- Tryb pakowania zamówień
- Tryb zwrotów i reklamacji
- Tryb inwentaryzacji magazynu
- Tryb sprzedaży bezpośredniej
- Tryb handlowca
Sellasist WMS opracowaliśmy tak, aby funkcjonował on modułowo – dlatego nie musisz od razu wprowadzać wszystkich trybów w swoim magazynie. W każdej chwili możesz zwiększać i zmniejszać liczbę funkcjonalności – nasz WMS dopasuje się do potrzeb Twojego e-commerce!
Sprawdź możliwości Sellasist WMS w jednym z naszych największych projektów:
Wdrożenie naszego WMS’a w Nature’s Sunshine
Jak przenieść swoją sprzedaż do Sellasist?
Będąc posiadaczem, któregokolwiek z obecnych na rynku integratorów e-commerce, przeniesienie sprzedaży do Sellasist jest jak najbardziej możliwe! Jeśli tylko zdecydujesz się na nasze oprogramowanie, zajmiemy się wszystkim tak, abyś ani Ty, ani Twoi klienci nie odczuli wynikającej z tego procesu dyskomfortu.
Umów się na konsultacje lub wdrożenie z Certyfikowani Resellerem Sellasist. Nasi specjaliści pomagają w przeniesieniu usług na nasze oprogramowanie, oferując spersonalizowaną pomoc zarówno małym, jak i dużym firmom. Sprawdź, jakie są Twoje potrzeby i zastanów się, który specjalista najlepiej spełnia Twoje wymagania.
Konsultacje i wdrożenia Sellasist oraz Sellasist WMS
Nasi eksperci dokładnie skonfigurują wszystkie integracje, dostosują metody i szablony dostaw, uruchomią automatyzacje i wiele innych. Czy zastanawiasz się nad optymalizacją magazynu? Interesuje Cię wdrożenie Sellasist WMS lub implementacja zbierania i pakowania zamówień? Zapytaj o szczegóły dotyczące wdrożenia!
Szkolenia dla Ciebie i Twoich pracowników
Potrzebujesz szkolenia dla siebie lub swoich pracowników? Znajdź Certyfikowanego Resellera oferującego takie usługi i umów się na termin dostosowany do Waszych terminarzy.
Chcesz zaczerpnąć więcej wiedzy samodzielnie?
Najprzystępniejsza forma, jaką przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie, to nasze wideoporadniki, które obrazowo przedstawią Ci możliwości, jakie czekają na Ciebie w Sellasist.
Korzyści z przejścia na Sellasist
Wciąż zastanawiasz się, czy warto? Sellasist to doskonała alternatywa. Dlaczego?
- Sellasist to najkorzystniejsze finansowo oprogramowanie na rynku w stosunku do oferowanych przez nas możliwości dla e-commerce. Np. przy 15 000 zamówień miesięcznie w Sellasist, zapłacisz jedynie 598 zł. To aż 25 razy mniej niż w innym popularnym rozwiązaniu dla sprzedawców online!
- Posiadamy własny dedykowany sklep Sellingo, ale również integrację ze wszystkimi najpopularniejszymi platformami do obsługi sklepów internetowych (IdoSell, Magneto, PrestaShop, WooComerce, Shoper, Shopify).
- Z Sellasist zintegrujesz się zarówno z polskimi jak i zagranicznymi marketplace’ami.
- Poprzez połączenia API możesz tworzyć zestawy produktów, pola dodatkowe, multipaki, możesz uzyskać dostęp do archiwum i wiele, wiele innych!
- Możesz połączyć program ze swoim ERP, ale nie musisz, bo Sellasist ma swoiście wbudowany program, który w zautomatyzowany sposób zajmie się Twoją księgowością.
- W razie potrzeby, możesz wykupić serwer specjalnie dla siebie wraz z opieką serwisową!