Funkcja pobierania ceny zakupu z poprzednich dostaw została zaprojektowana, aby ułatwić użytkownikom Sellasist WMS zarządzanie cenami zakupu towarów w systemie magazynowym. Umożliwia ona automatyczne wprowadzenie ceny zakupu na podstawie ceny z ostatniej dostawy danego produktu, co może znacznie przyspieszyć proces tworzenia dokumentów przyjęć magazynowych.
Dodanie dokumentu przyjęcia magazynowego:
1. Przejdź do sekcji Dokumenty ⇨ Przyjęcia magazynowe.
2. Kliknij przycisk Dodaj dokument.
3. Wprowadź wymagane dane dokumentu, takie jak numer dokumentu oraz data wystawienia dokumentu.
4. Zapisz dokument.
Korzystanie z dodatkowych funkcji:
5. Po zapisaniu dokumentu, na dole strony w sekcji Dodatkowe funkcje pojawią się dwie opcje:
Aktualizuj cenę zakupu z poprzednich dostaw - Funkcja pozwala na automatyczną aktualizację ceny zakupu produktu na podstawie ceny z ostatniej dostawy, w której znajdował się dany produkt.
Gdy skorzystasz z tej funkcji, obecna cena zakupu produktu zostanie zastąpiona ceną z ostatniej dostawy, która jest zapisana w systemie.
Pamiętaj! Aktualizacja dotyczy ostatniej wprowadzonej ceny dostawy.
Aktualizuj stawkę VAT z poprzednich dostaw: Nadpisuje wartość "Stawka VAT" stawką ostatniej dostawy.
Pamiętaj!
Aktualizacja ceny zakupu oraz stawki VAT odnosi się do wartości z potwierdzonego dokumentu przyjęcia magazynowego ostatniej dostawy. W przypadku braku takich dokumentów w systemie, aktualizacja ceny nie nastąpi, ponieważ system nie posiada danych do nadpisania obecnej ceny zakupu.
WAŻNE!
Ta funkcja pobiera tylko informacje z systemu do dokumentu przyjęcia magazynowego i nie zmienia żadnych ustawień w karcie produktu w sekcji Magazyn ⇨ Cena zakupu brutto.
POWIĄZANE ARTYKUŁY: