Loader image

Co zrobić kiedy nie dostaję powiadomień o nowych zamówieniach?

  • Co zrobić kiedy nie dostaję powiadomień o nowych zamówieniach?
    Aby przy integracji Sellasist z Sellingo otrzymywać powiadomienia o nowym zamówieniu, jakie pojawiają się w sklepie, musisz mieć w ustawieniach integracji wybrane powiązane konto email.


    Jak ustawić powiązane konto email?

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym Sellasist.
    2. Przejdź do Sellingo ⇨ Lista sklepów

    3. Edytuj integrację.



    4. Wybierz konto email. Możesz wybrać dowolne konto, które masz zintegrowane, albo wybrać opcję konto główne. Jeśli wybierzesz opcję konto główne, sklep będzie korzystać z konta email, które masz aktualnie ustawione jako główne w Poczta ⇨ Konfiguracja kont.





    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz, jak zintegrować sklep
    Jak zintegrować Sellingo z Sellasist?

    Oceń tę informację:

    - +