Loader image

Co zrobić kiedy nie dostaję powiadomień o nowych zamówieniach?

  • Co zrobić kiedy nie dostaję powiadomień o nowych zamówieniach?
    Aby przy integracji Sellasist z Sellingo otrzymywać powiadomienia o nowym zamówieniu, jakie pojawiają się w sklepie, musisz mieć w ustawieniach integracji wybrane powiązane konto email.


    Jak ustawić powiązane konto email?

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym Sellasist.
    2. W zakładce Integracje kliknij Sellingo.




    3. Edytuj integrację.



    4. Wybierz konto email. Możesz wybrać dowolne konto, które masz zintegrowane, albo wybrać opcję konto główne. Jeśli wybierzesz opcję konto główne, sklep będzie korzystać z konta email, które masz aktualnie ustawione jako główne w Poczta ⇨ Konfiguracja kont.





    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz, jak zintegrować sklep
    Jak zintegrować Sellingo z Sellasist?

    Oceń tę informację:

    - +