Loader image

Jak przypisać indywidualny rabat do klienta w Sellasist?

  • Jak przypisać indywidualny rabat do klienta w Sellasist?
    Jeśli chcesz przyznać wybranemu klientowi indywidualny, obowiązujący tylko dla niego rabat, wystarczy edytować jego konto i przypisać mu rabat. Rabat może być w dowolnej wartości i obowiązywać na cały asortyment, od minimalnej wartości zamówienia, na wybrane produkty, kategorie albo producentów.


    Jak przypisać rabat do klienta?

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym sklepu.
    2. W zakładce Klienci ⇨ Lista.
    3. Odszukaj wybranego klienta. Możesz do tego celu użyć filtrów.
    4. Edytuj konto wybranego klienta.




    5.Przejdź do sekcji Rabaty i ustaw wysokość rabatu, który może dotyczyć całego asortymentu, obowiązywać od określonej wartości zamówienia, być przyznany na wybrane produkty, kategorie lub producentów. Możliwe jest ustawienie różnych rabatów dla różnych sklepów, jeśli posiadasz ich więcej w Sellasist. 

    Rabat podstawowy - to rabat procentowy na cały asortyment sklepu.

    Rabat od minimalnej kwoty zamówienia - to rabat na cały asortyment sklepu. Po zaznaczeniu pojawiają się dodatkowe opcje:
    - Minimalna kwota zamówienia - minimalna kwota zamówienia nie uwzględnia cen promocyjnych oraz rabatów!.
    - Wartość rabatu - wielkość rabatu.
    - Typ rabatu - do wyboru: procentowy lub kwotowy.




    Pamiętaj!
    Aby klient widział nadany mu rabat, musi być zalogowany w sklepie. Rabaty naliczają się w koszyku.


    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Dowiedz się więcej o rabatach dla klienta
    Jak działają Rabaty Indywidualne dla Klientów?

    Oceń tę informację:

    - +