Po dokonaniu integracji Twojego sklepu Sellingo z Sellasist musisz jeszcze skonfigurować integrację, aby wszystko działało poprawnie.
Konfiguracja integracji
Integrację skonfigurujesz w panelu administracyjnym Sellasist w Sellingo. Na liście zobaczysz wszystkie sklepy, jakie masz zintegrowane z Sellasist, wraz z informacją o nich.
1. Aby przejść do konfiguracji sklepu kliknij ikonę ołówka.
2. Wypełnij pola podając nazwę sklepu, adres, numer konta i numer telefonu. Dane będą potem za pomocą zmiennych pobierane do dokumentów i w inne miejsca.
3. Ustaw opcje, a następnie zapisz zmiany.
Powiązane konto email - Wybierz konto email, z którego korzysta sklep. Domyślnie jest to konto, które było używane w sklepie przed integracją z Sellasist. Możesz wybrać inne konto.
Powiązana firma - Możesz zostawić domyślne ustawienie. Sellasist pobiera z firmy dane między innymi dla dokumentów i integracji. Dodana firma ułatwi Ci wystawianie faktur i innych dokumentów oraz ich prawidłowe księgowanie. Dokumenty nie będą generowane, jeśli firma nie jest dodana. Możesz mieć skonfigurowaną tylko jedną firmę. Więcej o konfiguracji firmy w Sellasist przeczytasz tutaj ⇨
Jak dodać firmę w Sellasist?
Kolor - Będzie wykorzystywany do oznaczania w Sellasist zamówień i innych elementów związanych z tym sklepem. Dzięki temu łatwo je rozpoznasz.
Pole opisu - Pole danych, z którego są pobierane opisy wyświetlane na karcie produktu. Domyślnie jest ustawione pole Długi opis, jeśli korzystasz z uniwersalnych opisów lub innego pola musisz je tutaj wybrać.
UWAGA!
Jeśli masz tutaj wybrane inne pole niż to, w którym znajdują się opisy produktów w Twoim Sellasist to opisy nie wyświetlą się w sklepie.