Kopiowanie zamówienia to prosta czynność, zobacz jak możesz to zrobić w kilku krokach.
1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.
2. Kliknij Zamówienia ⇨ Zamówienia.
3. Wybierz zamówienie i kliknij Skopiuj.
4. Wybierz, co chcesz skopiować i kliknij Skopiuj zamówienie.
5. Podgląd skopiowanej treści znajdziesz na dole strony.
Akcja automatyczna dla kopiowania zamówienia
Automatyzację skonfigurujesz na karcie
Zamówienia ⇨
Akcje automatyczne. Więcej o konfiguracji akcji automatycznych dla zamówień przeczytasz w
tym artykule pomocy ⇨
Po spełnieniu określonego warunku w efekcie Skopiuj zamówienie możesz wybrać jakie parametry zamówienia mają być skopiowane:
- Skopiuj zamówienie bez produktów
- Skopiuj zamówienie z produktami
- Podziel zamówienie
- Podziel zamówienie według stanu magazynowego
Wybierz typ kopiowania statusu – możesz zostawić aktualną opcję kopiowania statusu lub ręcznie wybrać odpowiedni status, zamówienia, które ma zostać skopiowane, po spełnieniu warunku.
Dodatkowe opcje, które możesz zaznaczyć to:
- Skopiuj informacje o metodzie płatności i sposobie wysyłki – zaznacz tę opcję jeżeli chcesz, by informacje o metodzie płatności i sposobie wysyłki zostały skopiowane wraz z zamówieniem.
- Skopiuj dodatkowe pola zamówienia – jeżeli zamówienie posiada pola dodatkowe, po zaznaczeniu tej opcji zostaną one skopiowane wraz z zamówieniem.
- Skopiuj pola danych produktów – zaznacz tę opcję, jeżeli chcesz skopiować wraz z zamówieniem pola danych produktów.
- Kopiuj nawet, gdy jest wystawiony dokument sprzedaży do kopiowanego zamówienia – zaznaczenie tej opcji pozwala na kopiowanie zamówień, nawet gdy został już wystawiony dokument sprzedaży.