1. Zaloguj się do panelu administracyjnego Sellasist.
2. W zakładce Integracje ⇨ Empik.
3. Kliknij Dodaj konto.
4. Uzupełnij formularz dodawania konta:
Wyświetlana nazwa konta - Wpisz dowolną nazwę konta.
Klucz API - Wpisz klucz API Empik wygenerowany na platformie Empikplace w Kroku 1
Powiązane konto email - Wybierz odpowiednie konto email.
Powiązana firma - Wybierz odpowiednią firmę.
Kolor - Wybierz odpowiedni kolor, który będzie wykorzystany do oznaczenia zamówień, zdjęć i innych elementów związanych z tym kontem.
Automatyczne akceptowanie zamówień - Zaznacz, aby włączyć automatyczne potwierdzanie wszystkich zamówień w Empik.
Kiedy klient składa zamówienie przez Empik, zamówienie to wymaga manualnego zatwierdzenia przez sprzedawcę. Aby to zrobić, sprzedawca musi zalogować się, przejść do szczegółów zamówienia i kliknąć przycisk akceptacji. Do momentu zatwierdzenia, nie wszystkie dane klienta są dostępne - na przykład brakuje informacji adresowych. Zamówienia nie są również widoczne w panelu Sellassist, dopóki nie zostaną potwierdzone. Ta opcja umożliwia automatyzację tego procesu.
Pobieraj tylko opłacone zamówienia - Zaznacz, aby wykluczyć zamówienia anulowane oraz nieopłacone.
Aby uniknąć pobierania danych niekompletnych zamówień, wprowadzono opcję Pobieraj tylko opłacone zamówienia, która obejmuje również zamówienia pobraniowe. Zaznaczenie tej opcji blokuje pobieranie danych dla zamówień, które nie zostały jeszcze zaakceptowane lub opłacone.
Mapowanie sposobu płatności
Płatność przy dostawie - Należy wybrać odpowiednią metodę płatności z listy: Dotpay/ Przelew/ Płatność przy odbiorze/ Płatność za pobraniem/ tpay.com. Mapowanie będzie wykorzystywane podczas pobierania zamówień z Empik.
5. Kliknij Zapisz.