Pushbullet jest narzędziem do przesyłania danych między urządzeniami, jak na przykład między komputerem a telefonem lub tabletem i telefonem. Możliwość konfiguracji jest praktycznie dowolna. Pushbullet możesz zintegrować z Sellasist. Po integracji aplikacja będzie sprawdzać numer telefonu dzwoniącego. Jeśli numer jest przypisany do zamówienia w Sellasist, aplikacja wyświetli okienko popup z informacją o najnowszym zamówieniu. Dzięki temu jednym kliknięciem przejdziesz do zamówienia i oszczędzisz czas.
Jak uruchomić integrację?
Krok 1 - Aktywacja integracji w panelu Sellasist
Integracja z Pushbullet jest obecnie dostępna w ramach funkcji eksperymentalnych. Przejdź do Administracja ⇨ Funkcje eksperymentalne.
Znajdź funkcje Rozpoznanie dzwoniącego klienta - integracja z Pushbullet i kliknij przy niej przycisk Włącz.
Krok 2 - Aktywacja konta Pushbullet
1. Zarejestruj się w serwisie
⇨ pushbullet.com. Najlepiej zrobić to poprzez swoje konto Google.
2. Zainstaluj aplikację na telefonie.
3. Zaloguj się na swoim koncie Pushbullet. Należy logować się przez to samo konto Google na komputerze i telefonie.
4. Przejdź do zakładki Settings i kliknij Create Access Token.
5. Skopiuj wygenerowany klucz API.
(Będziesz go potrzebować w kolejnym kroku)
Krok 3 - Ustawienia integracji w Panelu Sellasist
1. Zaloguj się w Panelu administracyjnym Sellasist.
2. W zakładce Integracje ⇨ Pushbullet.
3. Wklej klucz API i kliknij Połącz z Pushbullet.
Od tej chwili aplikacja będzie sprawdzać numer telefonu dzwoniącego. Jeśli numer jest
przypisany do zamówienia w Sellasist, aplikacja wyświetli okienko popup z
informacją o najnowszym zamówieniu.
Jak ustawić uprawnienia administratorów?
Możesz wybrać, którym administratorom będą wyświetlane powiadomienia, nadając im uprawnienia.
1. W zakładce Administracja kliknij Administratorzy.
2. Przejdź do edycji konta wybranego administratora.
3. Zaznacz Wyświetlanie powiadomień.
4. Zapisz zmiany.