4. Skonfiguruj promocję.
Data rozpoczęcia promocji - Wybierz datę rozpoczęcia promocji.
Data zakończenia promocji - Wybierz datę zakończenia promocji.
Od godziny - Opcja pozwala ustawić tzw happy hours. Promocja będzie aktywna tylko od wybranej godziny.
Do godziny - Opcja pozwala ustawić tzw happy hours. Promocja będzie aktywna tylko do wybranej godziny.
Typ rabatu - Wybierz typ rabatu. Możesz ustawić zniżkę o konkretną sumę lub procent.
Wartość rabatu - Wpisz wysokość rabatu. Kwoty wpisuj bez znaku %, czy pln. Np. 10,50.
Sposób zaokrąglania - Wybierz sposób zaokrąglania cen.
Precyzja zaokrąglania - Wybierz precyzję zaokrąglania cen.
Typ rabatu - Wybierz opcję Dla kategorii, a następnie w polu Kategoria wybierz kategorię, którą ma obejmować promocja.
Integracje - W tej sekcji możesz zaznaczyć serwisy, w których ma obowiązywać promocja.
Sklepy - W tej sekcji możesz zaznaczyć sklepy, w których ma obowiązywać promocja.