Loader image

Jak włączyć promocję na wybraną kategorię Sellasist?

  • Jak włączyć promocję na wybraną kategorię Sellasist?
    Promocje są dobrym sposobem na zachęcenie klientów do zakupów. W Sellasist masz wiele różnych typów promocji, które możesz dowolnie konfigurować. Ustawienie promocji na produkty z wybranej kategorii jest bardzo proste.

    Jak ustawić promocję na wybraną kategorię?

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.
    2. Wejdź w zakładkę Sellingo ⇨ Promocje.
    3. Kliknij Dodaj promocję.



    4. Skonfiguruj promocję.

    Data rozpoczęcia promocji - Wybierz datę rozpoczęcia promocji.
    Data zakończenia promocji - Wybierz datę zakończenia promocji.
    Od godziny - Opcja pozwala ustawić tzw happy hours. Promocja będzie aktywna tylko od wybranej godziny.
    Do godziny - Opcja pozwala ustawić tzw happy hours. Promocja będzie aktywna tylko do wybranej godziny.
    Typ rabatu - Wybierz typ rabatu. Możesz ustawić zniżkę o konkretną sumę lub procent.
    Wartość rabatu - Wpisz wysokość rabatu. Kwoty wpisuj bez znaku %, czy pln. Np. 10,50.
    Sposób zaokrąglania - Wybierz sposób zaokrąglania cen.
    Precyzja zaokrąglania - Wybierz precyzję zaokrąglania cen.
    Typ rabatu - Wybierz opcję Dla kategorii, a następnie w polu Kategoria wybierz kategorię, którą ma obejmować promocja.
    Integracje - W tej sekcji możesz zaznaczyć serwisy, w których ma obowiązywać promocja.
    Sklepy - W tej sekcji możesz zaznaczyć sklepy, w których ma obowiązywać promocja. 

    5. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz. Po zapisaniu promocji w sekcji Sklepy zostaną wczytane sklepy, możesz wtedy zaznaczyć te, w których ma obowiązywać promocja.


    Pamiętaj, że cena promocyjna będzie zawsze ceną nadrzędną nad cenami rabatów i innymi możliwymi zniżkami. Dotyczy to również  Produktu dnia opartego na cenie promocyjnej.




    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz jak dodasz promocję na produkty producenta
    Jak włączyć promocję na produkty wybranego producenta?

    Zobacz jak włączysz rabat dla klienta
    Jak przypisać indywidualny rabat do klienta w Sellasist?

    Oceń tę informację:

    - +