Loader image

Jak wystawić ofertę AliExpress w Sellasist?

  • Jak wystawić ofertę AliExpress w Sellasist?
    Integracja Sellasist ↔ AliExpress to rozwiązanie, które pozwala sprawnie pobierać zamówienia, synchronizować ceny i stany magazynowe, a także importować oferty i łączyć je z asortymentem w Sellasist. Co więcej, wszystkie oferty wystawisz bezpośrednio z panelu Sellasist, z możliwością pełnej automatyzacji procesu.

    Promocja: Zacznij sprzedawać na AliExpress z Sellasist i zyskaj 3 miesiące bez prowizji! Aby skorzystać z promocji, zarejestruj się jako sprzedawca na AliExpress poprzez ten link, podłącz integrację w Sellasist i wystaw co najmniej jedną ofertę.

    W razie pytań skontaktuj się z Business Development Managerem AliExpress: zuzanna.chojecka-jedlak@alibaba-inc.com.



    Zanim zaczniesz: Upewnij się, że integracja AliExpress jest poprawnie podłączona a wszystkie ustawienia mapowania właściwie skonfigurowane. Aby sprawdzić status integracji, przejdź do Integracje → AliExpress i kliknij ikonę ołówka. Prawidłowo skonfigurowane konto będzie zawierać komunikat o poprawnym połączeniu (screen poniżej). Jeśli jeszcze nie podłączyłeś konta AliExpress albo nie skonfigurowałeś mapowania, szczegółową instrukcję konfiguracji znajdziesz tutaj.




    Szablony ustawień

    Szablon ustawień jest automatycznie przypisywany do każdej oferty utworzonej podczas importu. Dzięki temu ustawienia synchronizacji w tej ofercie zostaną dostosowane do konfiguracji zapisanej w szablonie.



    Wskazówka: Pierwszy utworzony szablon automatycznie staje się domyślny. W przypadku utworzenia kolejnych szablonów, możesz dowolnie zmienić tę właściwość.

    1. Na karcie dodawania nowego szablonu ustawień kliknij przycisk Nowy szablon.



    2. Na ekranie zobaczysz formularz nowego szablonu ustawień.


    • Nazwa szablonu: Nazwa szablonu widoczna w panelu Sellasist.
    • Nazwa produktu: Nazwa może być uzupełniona o dodatkową, stałą frazę. Podstawą jest zmienna {{{name}}}, czyli właściwa nazwa produktu, do której możesz dopisać dowolny tekst. Przykład: {{{name}}}, dostępny od zarazLaptop SV312E, dostępny od zaraz.
    • Czas wysyłki: Czas wysyłki zamówienia widoczny na karcie oferty.
    • Stan magazynowy: Ręczne ustawienie stanu magazynowego produktów — wymaga wyłączenia synchronizacji stanów magazynowych po prawej stronie formularza.
    • Nazwa oferty, opis, waga, długość, wysokość, szerokość: Mapowanie poszczególnych pól produktów.
    • Synchronizacje: Określają, które elementy oferty będą automatycznie aktualizowane przy wprowadzeniu zmian w Sellasist. Zaleca się synchronizację wszystkich elementów.
    Mapowanie parametrów



    Zmapuj parametry produktów w Sellasist z parametrami w AliExpress. Wszelkie informacje wraz ze szczegółową instrukcją mapowania parametrów znajdziesz tutaj.

    Wystawianie oferty z poziomu Sellasist

    1. Przejdź do Asortyment → Produkty i kliknij przycisk z ikoną ołówka.



    2. Na karcie produktu przejdź do zakładki Informacje podstawowe i upewnij się, że wskazałeś osobę odpowiedzialną za produkt (dyrektywa GPSR). Aby dowiedzieć się więcej na temat ustawień GPSR, kliknij w wybrany temat: Osoby Odpowiedzialne, Instrukcje Bezpieczeństwa.



    3. Przejdź do zakładki Opis. Na dole strony uzupełnij Artybuty (jeśli nie są uzupełnione) i zapisz zmiany. Więcej o tworzeniu atrybutów dowiesz się z tego artykułu.



    4. Następnie przejdź do zakładki Oferty, znajdź na liście pozycję Oferty Aliexpress i kliknij przycisk Dodaj ofertę.




    5. Na ekranie zobaczysz formularz wystawiania oferty. W sekcji Ustawienia podstawowe wybierz konto i szablon, które chcesz przypisać do tej oferty, a w sekcji Synchronizacje zdecyduj, czy chcesz synchronizować ceny i stan magazynowy produktu w ofercie. Następnie kliknij przycisk Sprawdź poprawność i zapisz.



    6. Poprawnie wystawiona oferta pojawi się w Oferty → Aliexpress i zmieni status na Aktywna.



    Jeśli z jakiegoś powodu oferta nie zostanie wystawiona, szczegóły zdarzenia znajdziesz w Integracje → Aliexpress → Raporty synchronizacji → Ikona podglądu.



    Masowe wystawianie ofert

    Jeśli chcesz wystawić wiele różnych ofert na raz, skorzystaj z opcji masowego wystawiania ofert.

    Wskazówka: Jeśli wśród masowo wystawianych ofert znajdzie się produkt wielowariantowy, system wystawi oferty z wszystkimi jego wariantami.

    1. Przejdź do Asortyment → Produkty i zaznacz wszystkie produkty, które chcesz wystawić. Następnie z rozwijanej listy wybierz Wystaw produkt na marketplace i kliknij przycisk Wykonaj.



    2. Na ekranie zobaczysz okno wyboru szablonu ustawień. Z rozwijanej listy wybierz Twój szablon AliExpress i kliknij przycisk Zapisz.



    3. Poprawnie wystawione oferty pojawią się w Oferty → AliExpress i zmienią status na Aktywna (lub Nieaktywna — zależnie od statusu samej oferty). W zależności od specyfiki oferty, aktywacja może zająć od kilku do kilkunastu minut.



    4. Jeśli z jakiegoś powodu oferta nie zostanie wystawiona, szczegóły zdarzenia znajdziesz w zakładce Błędy. Po wprowadzeniu wymaganych zmian, możesz ponowić wystawianie każdej takiej oferty.



    Edycja oferty z poziomu Sellasist

    Aby edytować wystawioną ofertę, przejdź do Oferty → Aliexpress i kliknij przycisk z ikoną ołówka przy wybranej ofercie. Na ekranie zobaczysz formularz edycji oferty.




    Z tego miejsca możesz dowolnie edytować parametry oferty:
    • Oferta aktywna/wyłączona: Obecny status oferty. Aby zmienić status, kliknij przycisk widoczny w prawej górnej części panelu.
    • Cena: Cena produktu w ofercie (jeśli chcesz zmienić walutę, kliknij przycisk Waluty).
    • Promocja: Ręczne włączenie/wyłączenie promocji dla danej oferty.
    • Cena promocyjna: Włączenie promocji spowoduje ustawienie tej ceny dla oferty (jeśli chcesz zmienić walutę, kliknij przycisk Waluty).
    • Data zakończenia promocji: Dzień zakończenia promocji.
    • Oferta: Jeśli wyłączysz synchronizację stanów magazynowych, wartość z tego pola zostanie ustawiona jako ilość produktów dostępnych w ofercie.
    • Produkt: Stan magazynowy produktu w Sellasist.
    • Szablon ustawień: Wybór spośród wcześniej utworzonych szablonów ustawień dla tej integracji.
    • Synchronizacje: Ręczne włączenie/wyłączenie synchronizacji cen i stanów magazynowych produktu.

    ARTYKUŁY POWIĄZANE

    Oceń tę informację:

    - +