Loader image

Jak zintegrować eCard ze sklepem Sellingo?

  • Jak zintegrować eCard ze sklepem Sellingo?
    Dzięki integracji z możesz uruchomić w sklepie Sellingo płatności za pomocą kart płatniczych i ePrzelewów.

    Zapoznaj się z ofertą ⇨

    Operatorzy płatności Dotpay, eCard i Przelewy24 połączyli się i występują teraz pod marką Przelewy24. W związku z fuzją klienci posiadający już konta mogą nadal z nich korzystać. Mogą oni też nadal jak dotychczas używać w sklepie integracji metod płatności przeznaczonych dla Dotpay i eCard. Nowe konta są zakładane na Przelewy24. Musisz więc skorzystać z integracji Przelewy24. ⇨

    Jeśli jesteś nowym klientem i chcesz założyć konto, użyj naszego linku do rejestracji. Otrzymasz zniżkę na oprocentowanie transakcji!

    Po założenia konta możesz przystąpić do integracji.

    Gdzie są klucze?

    Swój Merchant ID i Payment key powinieneś mieć w mailu, który otrzymałeś po założeniu konta. Przygotuj je sobie.

    Konfiguracja konta eCard

    Zaloguj się na swoje konto eCard pod adresem⇨ i przejdź do konfiguracji. W polu Adres e-mail wpisz swój adres. Na ten adres będą wysyłane emaile z informacjami, w razie wystąpienia problemów. W polu Adres HTTP powiadomienia POST wpisz adres sklepu internetowego Sellingo. 

    Adres Powinien wyglądać tak : http://DOMENA TWOJEGO SKLEPU/payment/ecard/check

    Jeśli Twój sklep internetowy ma zainstalowany certyfikat SSL, adres będzie wyglądać:
    https://DOMENA TWOJEGO SKLEPU/payment/ecard/check . Po dodaniu adresów zapisz zmiany.





    Jak uruchomić integrację?

    1. Zaloguj się w panelu administracyjnym.

    2. W zakładce Administracja kliknij Metody płatności.

    3. Kliknij Dodaj metodę płatności.




    4. Wybierz metodę eCard.




    5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.

    Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz możliwość wyboru metody dostawy w Twoim sklepie internetowym Sellingo.

    Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w Twoim sklepie online.

    Nazwa wewnętrzna - Nazwa widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste pole, aby Sellingo uzupełniło automatycznie tekst.

    Konfiguracja integracji - W tej sekcji podaj dane do integracji.

    Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - Treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia, możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić pustą. Zwykle podaje się np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym".

    Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi. - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia.






    6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.


    PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
    Aby płatności eCard działały poprawnie, musisz przypisać je do metod dostawy.


    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz, jak skonfigurować Blik:
    Jak skonfigurować Blik One Click?

    Zobacz, jak skonfigurować płatności:
    Jak skonfigurować metody płatności?

    Oceń tę informację:

    - +