Loader image

Obsługa braków w Sellasist WMS – jak oznaczyć brakujące produkty w zamówieniu?

  • Obsługa braków w Sellasist WMS – jak oznaczyć brakujące produkty w zamówieniu?
    Braki zamówień – zaznacz brak produktu i zbieraj dalej!

    We wcześniejszej funkcji zaznaczenie braku produktu w zamówieniu sprawiało, że całe zamówienie zmieniało status. Teraz możemy zaznaczyć brak i dalej komplementować zamówienie. Na liście zamówień oraz w edycji zamówienia pojawi się odpowiednie oznaczenie o braku konkretnych produktów.


    Jak oznaczyć brakujący produkt w trybie zbierania?


    Jeżeli podczas zbierania chcesz zaznaczyć, że produkt jest niedostępny na magazynie, należy kliknąć ikonkę koszyka: 






    W panelu pojawi się komunikat "Produkt oznaczony jako BRAK" i ikona podświetli się na kolor czerwony: 





    Następnie należy przejść do widoku zamówienia i zapisać ustawienia: 






    Pojawi się komunikat: 





    Kliknij OK, pojawi się komunikat: 





    Pamiętaj! Jeżeli oznaczysz dany produkt jako braki i klikniesz "Zebrane", w panelu pojawi się komunikat "Nie można zaznaczyć wszystkich produktów jako zebrane, ponieważ część z nich oznaczona jest jako brak. Odznacz produkty, które zaznaczono jako brak i spróbuj ponownie".  






    W panelu Sellasist zamówienie zostanie oznaczone jako "Braki"


    Widok listy zamówień: 




    Widok edycji zamówienia: 






    Oceń tę informację:

    - +