Jeśli chcesz, możesz korzystać z programu pocztowego, ale nie jest to konieczne. W Sellasist znajdziesz moduł do obsługi poczty e-mail, dzięki któremu w panelu administracyjnym obsłużysz całą korespondencję, bez konieczności korzystania z programów pocztowych. Możesz mieć podpięte wiele skrzynek. Jeśli Twój Sellasist jest zintegrowany ze sklepem Sellingo, masz możliwość obsługi korespondencji i zakładania kolejnych skrzynek na serwerze sklepu, korzystając z panelu administracyjnego Sellasist.
Gdzie znajdę korespondencję?
Korespondencję ze wszystkich skonfigurowanych kont e-mail znajdziesz w panelu administracyjnym, w
Poczta ⇨ Korespondencja. Na karcie
Korespondencja możesz
przeglądać wiadomości e-mail przesyłane przez użytkowników na konta
pocztowe, zintegrowane w sklepie, możesz także zażądać wiadomościami -
oznaczać je jako ważne bądź przeczytane, jak też usuwać wybrane e-maile.
Nowe wiadomości utwożysz, klikając przycisk
+ Nowa wiadomość.
Klikając na wybraną wiad0omość możesz przejść do jej treści. Z łatwością
przypiszesz ją do wybranego zamówienia, klikając przycisk - Przypisz do
zamówienia, podając numer zamówienia i potwierdzając przyciskiem Ok.
Możesz też z poziomu edycji zamówienia odpowiedzieć na daną wiadomość
(wysyłając kopie e-maila na wybrane konta oraz dodając odpowiednie
załączniki z dysku komputera).
Jak znaleźć sekcję KORESPONDENCJA EMAILOWA?
Korespondencję znajdziesz także w zamówieniach w sekcji Korespondencja emailowa z, ponieważ tam również wyświetlają się maile od klienta, który złożył dane zamówienie.
1. Zaloguj się do Panelu Administracyjnego.
2. Z zakładki Zamówienia wybierz Zamówienia.
3. Edytuj wybrane zamówienie, klikając na ikonę ołówka.
4. Na dole strony znajdź sekcję KORESPONDENCJA EMAILOWA.
POWIĄZANE ARTYKUŁY:
Zobacz jak dodasz skrzynkę na serwerze sklepu
Jak stworzyć nowy adres e-mail?
Zobacz jak dodasz zewnętrzną skrzynkę
Jak skonfigurować zewnętrzne konto pocztowe?