Loader image

Jak dodać zwrot zamówienia?

  • Jak dodać zwrot zamówienia?
    Klient zamawiający produkty przez internet ma prawo do dokonania zwrotu. Zwroty zamówień możesz dodawać w panelu administracyjnym Sellasist, dzięki czemu łatwiej uzyskasz dokumenty zwrotu i uzupełnisz stany magazynowe produktów o zwrócone sztuki.

    Uwaga!
    Moduł zwrotów służy tylko do zarządzania zwrotami zamówień, reklamacje obsłużysz w module reklamacji.

    Moduł zwrotów zamówień jest obecnie dostępny w ramach funkcji eksperymentalnych. Możesz go włączyć w Administracja ⇨ Funkcje eksperymentalne. Musisz mieć uprawnienia, aby widzieć tą funkcję. Uprawnienia nadasz w edycji administratora.Czym są Funkcje eksperymentalne?

    Jak mogę dodać zwrot zamówienia?

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.

    2. Kliknij Zamówienia ⇨ Zwroty zamówień.

    3. Kliknij Dodaj zwrot.



    4. Wpisz numer zamówienia i kliknij Pobierz dane.



    5. Zostaną pobrane dane wraz z listą zamawianych produktów. Aby dodać produkt do zwrotu kliknij Dodaj do zwrotu. Możesz dodać wszystkie produkty albo tylko wybrane.



    6. Po prawej stronie na dole otworzą się okienka. Ustawisz tam szczegóły zwrotu i dodasz notatki. Jeśli zamawiana była większa liczba sztuk produktu, a zwrot nie dotyczy ich wszystkich, możesz zmienić ilość.
    7. Po ustawieniu zapisz każdy produkt. Stany magazynowe produktów zostaną uzupełnione o zwrócone sztuki.




    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Dowiedz się więcej o module reklamacji
    Czym jest i jak działa Moduł Reklamacji RMA w Sellasist?

    Oceń tę informację:

    - +