Krok 1: Tworzenie statusów zamówień
Przejdź do zakładki Administracja ⇨ Statusy zamówień.
Utwórz nowy status zamówienia, np. Produkty drobne lub Produkty kruche.
Krok 2: Przejdź do ustawień konfiguracji trybu zbierania
1. Przejdź do zakładki Magazyn ⇨ Ustawienia WMS.
2. Wybierz Tryb zbierania - konfiguracja statusów.
Krok 3: Konfiguracja szczegółowa zbierania zamówień
1. Kliknij Dodaj kolejny status zbierania zamówień do obsługi.
2. Wybierz jedną z dwóch głównych metod zbierania:
Po zamówieniach – kompletuje się całe zamówienie.
Po produktach – kompletuje się zamówienia według grupy produktów.
W zależności od wybranej metody, pojawią się dodatkowe opcje:
Po zamówieniach:
- Czy chcesz zbierać zamówienia ze skanowaniem koszyków?
Opcje: Bez skanowania koszyków lub Ze skanowaniem koszyków.
Jeśli wybierzesz ze skanowaniem koszyków, pojawia się dodatkowe pytanie: Czy chcesz automatycznie drukować dokumenty po skompletowaniu całego zamówienia?
Opcje: Bez drukowania dokumentów lub Z drukowaniem dokumentów.
Po produktach:
- Jak chcesz zbierać zamówienia wieloelementowe?
Opcje: Do wózków z koszykami, Do wózka z wymuszeniem skanowania kodu kreskowego, Do wózka bez wymuszania skanowania kodu kreskowego.
- Jak chcesz zbierać zamówienia jednoelementowe?
Opcje: Ze skanowaniem wózków, Bez skanowania wózków, Wózkiem mobilnym z procesem pakowania zamówienia.
Krok 4: Ustawienie statusu do pakowania
Na końcu konfiguracji należy wybrać status, z którego można rozpocząć proces pakowania zamówienia, w opcji „Wybierz status do pakowania zamówienia”. Statusy dla trybu pakowania ustawisz w Administracja ⇨ Statusy zamówień.
Po wprowadzeniu zmian kliknij Zapisz.