Panel boczny w Sellasist ułatwia proces zarządzania zamówieniami poprzez umożliwienie ich sortowania według różnych etapów realizacji. Ta funkcja pozwala na szybką i efektywną organizację zamówień w panelu, co z kolei przyczynia się do usprawnienia całego procesu obsługi zamówień. Dzięki temu, użytkownik może sprawniej reagować na bieżące potrzeby klientów, co przekłada się na szybszą realizację zamówień oraz zwiększenie ogólnej efektywności pracy.
Jak włączyć panel boczny do filtrowania zamówień według statusów w panelu Sellasist?
1. Zaloguj się do Panelu Administracyjnego.
2. Z zakładki Zamówienia ⇨ Zamówienia.
3. Kliknij Ustawienia.
4. Zjedź na dół do sekcji POZOSTAŁE.
5. Zaznacz opcję: Wyświetlaj panel boczny ze statusami na liście zamówień.
6. Kliknij Zapisz.
Po ustawieniu tej funkcji w Zamówienia ⇨ Zamówienia po lewej stronie pojawi się panel boczny ze statusami realizacji zamówień.
W ten prosty i szybki sposób możesz teraz filtrować swoje zamówienia w zależności od statusu:
POWIĄZANE ARTYKUŁY: