Wielojęzyczne powiadomienia i statusy zamówień pozwalają
dopasować komunikację do języka kupującego, zwiększając zrozumiałość informacji i komfort zakupów. Dzięki temu każda wiadomość — od potwierdzenia zamówienia po zmianę jego statusu — trafia do kupującego w wybranej przez niego wersji językowej.
Poniżej znajdziesz instrukcję, jak dodać nowe wersje językowe powiadomień oraz statusów w Sellasist.
Zanim zaczniesz: Upewnij się, że masz już dodane i skonfigurowane języki, w których chcesz przygotować powiadomienia. Instrukcję dodawania nowych języków znajdziesz
tutaj.
Konfiguracja
Powiadomienia
1. Przejdź do Administracja → Powiadomienia.
2. Dodaj nowe powiadomienie albo edytuj istniejące, dla którego chcesz utworzyć nową wersję językową.
3. W prawym dolnym rogu znajdziesz ikony dostępnych języków, które pozwalają przełączać widok powiadomienia.
4. Przełącz widok na język, w którym chcesz utworzyć powiadomienie i uzupełnij wszystkie potrzebne treści.
5. Kliknij przycisk Zapisz.
Od teraz każdy kupujący będzie otrzymywał powiadomienia w języku przypisanym do zamówienia w Sellasist.
Statusy zamówień
1. Przejdź do Administracja → Statusy zamówień.
2. Dodaj nowy status albo edytuj istniejący, dla którego chcesz utworzyć nową wersję językową.
3. W prawym dolnym rogu znajdziesz ikony dostępnych języków, które pozwalają przełączać widok statusu.
4. Przełącz widok na język, w którym chcesz utworzyć status i uzupełnij wszystkie potrzebne treści.
5. Kliknij przycisk Zapisz.
Od teraz każdy kupujący będzie otrzymywał powiadomienia o zmianach statusu w języku przypisanym do zamówienia w Sellasist.
Powiązane artykuły