Integracja Drukarka fiskalna z CashBill

Drukarka fiskalna
+
CashBill

Realizuj zamówienia szybciej dzięki pełnej automatyzacji!

Łatwa i szybka obsługa wielokanałowej sprzedaży

Pełna kontrola nad magazynem i przepływem towarów

Synchronizacja stanów, opisów i cen produktów

Obsługa hurtowni i sprzedaży w modelu dropshipping

Narzędzia ułatwiające towarowanie, księgowanie oraz komunikację

Automatyczne doliczanie marży do cen produktów

Szybka obsługa wysyłek w magazynie dzięki aplikacji Sellasist WMS

Automatyczne nadawanie przesyłek oraz drukowanie etykiet

Gotowe integracje do prowadzenia biznesu internetowego

Wsparcie techniczne

Integracja z Drukarka fiskalna oraz podłączenie płatności CashBill jest bardzo proste. Za pomocą naszych narzędzi zautomatyzujesz obsługę płatności i realizację zamówień pochodzących z różnych kanałów sprzedaży. W każdym momencie możesz skorzystać z pomocy i wsparcia Biura Obsługi Klienta. Cyklicznie prowadzimy również szkolenia online, na których przedstawiamy najnowsze funkcjonalności i pokazujemy, jak obsługiwać Sellasist.

Włącz szybkie płatności CashBill w menadżerze sprzedaży!

Nowoczesne i szybkie płatności elektroniczne stanowią podstawę dobrze prosperującego e-commerce. Płatności CashBill zintegrowane z Sellasist można podpiąć do każdego kanału sprzedaży, w tym do dowolnej platformy sprzedażowej. Oferowanie systemu płatności CashBill jest wyjściem naprzeciw potrzebom klientów, ponieważ udostępniasz im wygodny sposób płatności (pay-by-link, płatność kartą, BLIK, płatności mobilne, przelew bankowy) z dostępem do wszystkich banków w Polsce. Integracja z CashBill przyspiesza dokonanie płatności za zakupy, a co za tym idzie, wpływa na wyższą konwersję.

Co zyskasz, integrując płatności CashBill z Sellasist?

  • Dostęp do pełnej oferty metod płatności oferowanych przez CashBill.
  • Nowoczesne rozwiązania płatnicze.
    Jedna integracja pozwoli Ci na udostępnienie klientom najpopularniejszych metod płatności wykorzystywanych w e-commerce, czyli: szybkie płatności elektroniczne (tzw. pay-by-link), płatności kartą, BLIK, płatności mobilne Google Play oraz Apple Play, PayPal, przelew bankowy.
  • Szybki i bezpłatny proces integracji płatności CashBill z dowolnym kanałem sprzedaży w Sellasist.
  • Automatyczna zmiana statusu zamówienia po otrzymaniu płatności od klienta.
  • Automatyczne powiadomienia wysyłane klientom.
    Twój klient może otrzymać automatyczne powiadomienie o zmianie statusu płatności za zamówienie. Wygenerowane przez Sellasist zmienne pozwalają na stworzenie użytecznego komunikatu np. z kwotą zamówienia, a także pobranie danych do zmiany statusu zamówienia.
  • Możliwość ustawienia komunikatu dla klienta po podsumowaniu zamówienia.
  • Obsługę płatności w różnych walutach i językach.
    W Sellasist możesz wystawiać asortyment w wielu wersjach językowych. Dla każdego języka wybierzesz walutę, dzięki temu możesz prowadzić sprzedaż do wielu krajów z automatycznym uwzględnieniem aktualnego kursu walut.
  • Komfortowe zarządzanie płatnościami.
  • Wypłacanie środków z portfela CashBill.
  • Wsparcie techniczne i dokładne instrukcje obsługi.

Możliwości integracji systemu płatności CashBill z Sellasist

  • Automatyczna zmiana statusu zamówienia po opłaceniu go przez klienta.
  • Brak prowizji od sprzedaży pobieranych przez Sellasist!
  • Zniżki na prowizje od transakcji, dzięki umowom partnerskim.
  • Bezpieczeństwo przepływu środków — informacje o klientach i płatnościach są chronione.
  • Sposób płatności CashBill wybrany przez klientów jest oznaczony na fakturach generowanych przez program ERP lub Sellasist.

Jak wygląda proces integracji płatności z Sellasist?

Stworzyliśmy dla Ciebie przewodnik, jak uzyskać dostęp do usług operatora CashBill. W zakładce „Pomoc” - znajdziesz potrzebne informacje, które pomogą Ci podłączyć odpowiednią metodę płatności do Sellasist.

Wystarczy wpisać ID i klucz dostępu, nadane przez operatora płatności, wprowadzić wyświetlaną nazwę płatności, a także obowiązujący Cię procent prowizji oraz uzupełnić komunikaty o treść. Do wyboru masz dwa komunikaty. Jeden dotyczy informacji wyświetlanej po podsumowaniu zamówienia, drugi jest wiadomością do klienta, którą możesz wysłać po udanym procesie transakcyjnym lub wkleić treść komunikatu w e-mail, informujący o złożeniu zamówienia.

Cały Twój e-commerce w jednym miejscu

W oprogramowaniu Sellasist zintegrujesz zarządzanie sprzedażą w wielu sklepach internetowych i kontach marketplace jednocześnie. Innowacyjne funkcje Sellasist przyspieszą obsługę zamówień oraz umożliwią Ci dotarcie z Twoją ofertą do nowych kanałów sprzedaży.

Zintegruj Sellasist z drukarką fiskalną!

W Sellasist masz możliwość zintegrować oprogramowanie z drukarkami fiskalnymi. Sellasist znacznie ułatwia wystawianie dokumentów sprzedaży, automatyzując proces przekazywania niezbędnych do tego celu danych. Integracja Sellasist z drukarką fiskalną umożliwia wydruk paragonów fiskalnych w Sellasist dla zamówień pochodzących z różnych źródeł sprzedaży. W ramach integracji obsługiwane są wszystkie drukarki Posnet oraz innych producentów drukarek opartych na protokole komunikacyjnym Thermal.

Możliwości, jakie zyskasz, gdy zintegrujesz Sellasist z drukarką fiskalną

  • Możliwość wystawienia i wydruku paragonów fiskalnych.
    Możesz wydrukować paragony dla zamówień pochodzących z Twoich stron internetowych lub marketplace’ów (np. Allegro.pl, Arena.pl, Amazon.pl lub eBay.pl) zintegrowanych z Sellasist.
  • Automatyczne przekazywane danych.
    Przez użycie innowacyjnych technologii w integracji Sellasist i drukarki fiskalnej istnieje możliwość ustawienia automatycznego drukowania dokumentu po zmianie statusu zamówienia. Oszczędza to czas Twoim pracownikom na dokonywanie zbędnych czynności.
  • Bezpieczna licencja stanowiskowa.
    Na jednym komputerze będzie mogła działać jedna instancja programu obsługującego jedną drukarkę fiskalną z zabezpieczeniem przed uruchomieniem programu na innym komputerze.
  • Możliwość podłączenia kilku drukarek fiskalnych do Sellasist.
    Jeśli obsługujesz zamówienia w kilku miejscach, a wszyscy pracownicy korzystają z jednego programu magazynowego, do Sellasist możesz podłączyć dowolną liczbę drukarek fiskalnych. Wystarczy jedynie skontaktować się z integratorem, z którym współpracujemy Garisoft.pl.
  • Brak ograniczenia czasowego programu.
  • Integracja bez ingerencji użytkownika.
  • Automatyczne drukowanie dzięki Sellasist Cloud Print.
    Tryb automatycznego drukowania pozwala na bezprzewodowe wygenerowanie paragonu z drukarki fiskalnej w ciągu kilku sekund. Korzystanie z Sellasist Cloud Print jest bezpłatne, wystarczy wygenerować klucz do API i skonfigurować aplikację. W ten sposób wydrukujesz też listy przewozowe oraz faktury. Wydruk paragonu trwa tylko kilka sekund, a w trybie pakowania drukuje się automatycznie po zeskanowaniu ostatniego produktu z zamówienia.
  • Integracja drukarki fiskalnej z marketplace’ami Allegro, eBay, Amazon, Arena.pl.
  • Integracja drukarki fiskalnej w sklepie internetowym.

Zobacz również integrację Drukarka fiskalna z innymi systemami:

Drukarka fiskalna + Integracja z Marketplace

Drukarka fiskalna + Integracja ze Sklepami Internetowymi

Drukarka fiskalna + Integracja z Programami magazynowo-księgowymi

Drukarka fiskalna + Integracja z Kurierami

Drukarka fiskalna + Integracja z Płatnościami

Drukarka fiskalna + Integracja z Hurtowniami