Integracja Automater.pl z Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud

+
Symfonia 50 Cloud

Realizuj zamówienia szybciej dzięki pełnej automatyzacji!

Pełna kontrola nad magazynem i przepływem towarów

Synchronizacja stanów, opisów i cen produktów

Łatwa i szybka obsługa wielokanałowej sprzedaży

Obsługa hurtowni i sprzedaży w modelu dropshipping

Narzędzia ułatwiające towarowanie, księgowanie oraz komunikację

Automatyczne doliczanie marży do cen produktów

Szybka obsługa wysyłek w magazynie dzięki aplikacji Sellasist WMS

Automatyczne nadawanie przesyłek oraz drukowanie etykiet

Gotowe integracje do prowadzenia biznesu internetowego

Wsparcie techniczne

Integracja z Automater.pl oraz podłączenie programu Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud jest bardzo proste. Za pomocą naszych narzędzi dokonasz zautomatyzujesz przesyłanie zamówień, produktów oraz klientów pomiędzy Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud a Sellasist, oraz przyspieszysz obsługę wysyłek. W każdym momencie możesz skorzystać z pomocy i wsparcia Biura Obsługi Klienta. Cyklicznie prowadzimy również szkolenia online, na których przedstawiamy najnowsze funkcjonalności i pokazujemy, jak obsługiwać Sellasist.

Zautomatyzuj sprzedaż i obsługę zamówień!

Jeśli korzystasz z zewnętrznego programu magazynowo-handlowego możesz zintegrować go z Sellasist, aby zautomatyzować proces przekazywania zamówień. Zamówienia spływające do Sellasist są wysyłane automatycznie wraz ze wszystkimi informacjami do Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud. Dwukierunkowa integracja pozwala na szybki import produktów z Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud do Sellasist, a następnie wystawianie ich w Twoich sklepach internetowych, na Allegro, Amazon lub innej dowolnej platformie sprzedażowej. Pełna synchronizacja danych między Sellasist, a Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud umożliwia aktualizację cen i stanów magazynowych produktów na bieżąco. Dzięki integracji Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud z Sellasist możesz poprawić jakość obsługi klienta i sprawić, że prowadzenie firmy będzie dla Ciebie o wiele prostsze.

Dwukierunkowa integracja Sellasist z Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud

  • Import i eksport produktów wraz ze wszystkimi danymi: opisy, zdjęcia, kody EAN itd.
  • Obsługa wielowariantowych produktów, np. rozmiary, kolory.
  • Import i eksport kategorii - obsługa automatycznego tworzenia kategorii produktów wraz z wieloma poziomami podkategorii.
  • Import klientów do bazy kontrahentów Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud.
  • Definiowanie zniżek dla grup klientów lub pojedynczych kontrahentów.
  • Przesyłanie zamówień do programu magazynowego oraz aktualizowanie statusów.
  • Przekazywanie danych płatnika oraz danych adresowych dla dostawy.
  • Synchronizacja danych (informacje o produktach, ceny, stany magazynowe) bez obciążania łącza.
  • Sumowanie stanów z kilku magazynów.

Jakie możliwości zyskasz dzięki integracji Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud z Sellasist?

  • Bezpieczny import danych.
    Import zamówień i danych osobowych klientów zapisanych w Sellasist do Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud. Produkty wraz z kategoriami zostają automatycznie uzupełnione w Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud, również w momencie gdy produkt pojawi się pierwszy raz w zamówieniu.
  • Bezpieczny eksport danych.
    Dotyczy: eksportu informacji o produktach (EAN, ID, symbol, nazwa, kod dostawcy, opis), a także ich wariantów; obsługi automatycznego tworzenia kategorii i podkategorii produktów; obsługi automatycznego tworzenia producentów. Eksport produktów z Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud do Sellasist pozwala na automatyczne dodanie nowych produktów do asortymentu Sellasist po dodaniu ich w Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud.
  • Bezpieczny import zamówień.

    Integracja z Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud pozwala na importowanie zamówień oraz danych adresowych klientów do Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud. Z Sellasist przekazywane są dane płatnika oraz dane adresowe do dostawy.

  • Synchronizacja produktów oraz informacji o produktach.

    Synchronizacja odbywa się na zasadzie powiązania ze sobą odpowiadających sobie pól w Sellasist i Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud. Wymiana informacji z Sellasist jest zabezpieczona kluczem autoryzacyjnym z wykorzystaniem protokołu SSL. Nie musisz się martwić o obciążenie łącza podczas częstych synchronizacji danych, mechanizm aktualizacji nie wpływa na prędkość działania oprogramowania.

  • Automatyczne dodawanie nowych produktów.

    Dwukierunkowa integracja zapewnia automatyczne dodawanie nowych produktów do Sellasist po dodaniu ich w Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud i po odpowiednim skonfigurowaniu parametrów eksportu, a także automatyczne uzupełnienie nowych produktów w Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud po wcześniejszym ich dodaniu do Sellasist.

  • Aktualizacja stanów magazynowych i cen z wybranego cennika.

    Stany magazynowe są aktualizowane wraz z informacjami o zamówieniu, dzięki temu unikniesz błędów przy wystawianiu ofert na inne kanały sprzedaży.

  • Zwiększenie jakości i efektywności pracy.

    Zapewnienie monitoringu stanów magazynowych oraz swobodnego, automatycznego przepływu informacji pomiędzy oprogramowaniem a systemem magazynowo-handlowym.

  • Pełny dostęp do automatyzacji oferowanej przez Sellasist.

    Funkcje automatyzacji, wbudowane w Sellasist pomogą Ci usprawnić proces obsługi sprzedaży i realizacji zamówień! Automatyczne zarządzanie stanami magazynowymi, automatyczne wystawianie ofert na Allegro, automatyczne doliczanie marży do produktów oraz prowizji Allegro, automatyczne powiadomienia wysyłane klientowi po zmianie statusu zamówienia, automatyczne nadawanie przesyłek, automatyczna zmiana statusu zamówienia po otrzymaniu płatności od klienta, automatyczna obsługa wariantów i parametrów produktów, autoresponder wiadomości oraz dyskusji Allegro, automatyczne wysłanie faktury e-mailem, i wiele wiele innych, z których możesz zacząć korzystać już dzisiaj!

  • Tryb zbierania i pakowania zamówień w autorskiej aplikacji.

    Naszym klientom oferujemy dostęp do aplikacji, obsługiwanej przez kolektory i smartfony, dzięki której za pomocą skanera zbierzesz i spakujesz produkty z zamówień złożonych w dowolnym kanale sprzedaży. System zapamiętuje lokalizacje produktów w magazynie, co pozwala mu na wyznaczenie zoptymalizowanej ścieżki zbierania zamówień. W trybie pakowania, po zeskanowaniu ostatniego produktu z zamówienia, automatycznie zostaje wydrukowany dokument handlowy oraz list przewozowy, wygenerowany z danych klienta. Paragon lub faktura dzięki możliwości integracji z programem Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud mogą zostać wydrukowane automatycznie i bezprzewodowo bezpośrednio z drukarki fiskalnej podłączonej do Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud. Aplikacja pozwala zredukować czas poświęcany na obsługę zamówień oraz zminimalizować liczbę pomyłek, które mogą się wydarzyć podczas realizacji zamówień.

Ustal termin integracji Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud z Sellasist

W celu uruchomienia integracji z ERP uprzejmie prosimy o kontakt z naszym przedstawicielem handlowym. Wdrożenie integracji wymaga indywidualnego przygotowania oraz ustalenia terminu implementacji Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud w Sellasist.

Zautomatyzuj sprzedaż cyfrowych produktów w Sellasist

Zarządzaj sprzedażą wielu sklepów internetowych i kont marketplace jednocześnie w oprogramowaniu Sellasist. Z Sellasist możesz zintegrować również system do automatyzacji sprzedaży i wysyłki towarów cyfrowych Automater.pl.

Innowacyjne funkcje Sellasist przyspieszą obsługę zamówień oraz umożliwią Ci dotarcie z Twoją ofertą do nowych kanałów sprzedaży. Dzięki naszej integracji powiążesz produkty znajdujące się w asortymencie Sellasist z tymi stworzonymi w systemie Automater.pl. Po odnotowaniu płatności po zakupie w Twoich sklepach internetowych lub zintegrowanych marketplace’ach (eBay Allegro, Arena czy Amazon) automatycznie stworzysz transakcję w Automater.pl i wyślesz produkt w kilka minut do swojego klienta.

Połącz Sellasist z Automater!

Automater.pl to niezawodny system do automatyzacji sprzedaży i wysyłki cyfrowych towarów m.in. na Allegro, eBay i w sklepie online. Integracja Sellasist z Automater.pl pozwoli Ci zautomatyzować wysyłkę wirtualnych produktów dostarczanych do klientów w formie cyfrowej w wiadomości e-mail.

Sprzedaż kluczy licencyjnych

Dzięki integracji managera sprzedaży Sellasist z Automater.pl możesz sprzedawać na Twoich stronach internetowych i zintegrowanych marketplace’ach klucze licencyjne systemów operacyjnych i programów na przykład Microsoft Windows, Microsoft Office itp.; do gier na platformach Steam, Uplay, Origin, Epic itp.; kody doładowania telefonów, Google Play, PlayStation Plus itp. oraz kody promocyjne.

Sprzedaż produktów cyfrowych

Dzięki integracji Sellasist z Automater.pl możesz w zautomatyzowany sposób sprzedawać eBooki w formacie .pdf, .mobi lub .epub, zdjęcia, pliki mp3, kursy wideo, formularze, wzory pism,tutoriale i przewodniki, arkusze excel, szablony graficzne ulotek, stron www, wizytówek oraz akcje do Photoshopa oraz wiele innych usług.

Pozostałe korzyści integracji Sellasist z Automater.pl

  • Prosty schemat sprzedaży kodów i plików.
    Automater.pl wykryje zakup, a po płatności wyśle produkt do klienta docelowego. Automatyczna sprzedaż kodów to dla Ciebie niezwykłe ułatwienie i oszczędność czasu!
  • Zabezpieczenie plików oraz transakcji.
    Kody oraz pliki są przechowywane w zaszyfrowanych bazach, które możesz podłączyć do dowolnego monitoringu. Wszystkie dane oraz transakcje są ściśle chronione i zabezpieczone w bazie danych Automater.pl, a Twoje konto użytkownika jest objęte dwuetapową weryfikacją.
  • Wysyłka i śledzenie wiadomości z produktem elektronicznym.
    Dzięki współpracy Automater.pl z operatorami poczt elektronicznych masz pewność, że wszystkie wiadomości e-mail wysyłane do klienta znajdą się w głównej karcie skrzynki odbiorczej. System poinformuje Cię, gdy klient otworzy wiadomość z produktem oraz gdy nie dotrze ona do adresata, przykładowo z powodu błędu w podanym adresie e-mail lub zapchanej skrzynki pocztowej.
  • Automatyczne wysyłanie wiadomości do klienta.
    Treść wiadomości wysyłanych automatycznie do klienta możesz dowolnie modyfikować.

Gdzie sprzedaż produkty, które zintegrujesz w Sellasist z Automater.pl?

Połączenie z Automater.pl daje Ci możliwość zautomatyzowania sprzedaży w sklepie internetowym, Allegro, eBay, Arena.pl, a także w Amazon. Po zarejestrowaniu transakcji kod zostanie automatycznie wysłany do klienta. Sprzedaż międzynarodowa odbywa się na tej samej zasadzie.

Niezależnie czy posiadasz sklep w Sellingo.pl, Woocommerce czy Prestashop, swoje zamówienia odbierzesz w Sellasist i wyślesz je automatycznie do swoich klientów po włączeniu integracji z Automater.pl.

Jak zintegrować Automater.pl z Sellasist?

Aby zintegrować usługę Automater.pl, podaj wymagane dane, które znajdziesz w swoim panelu Automater.pl. Niezbędne jest podanie indywidualnie wygenerowanych kluczy API Key oraz API Secret w Sellasist.

Po udanym połączeniu obu usług w karcie produktu pojawi się możliwość powiązania produktu znajdującego się w sklepie z produktem utworzonym wcześniej w Automater.pl.

O czym należy pamiętać?

Aby automatyczna wysyłka kodów działała prawidłowo, wystarczy, że status płatności zamówienia zostanie zmieniony na „Opłacone”. Zmiana statusu sprawi, że zamówienie zostanie wysłane. Jeżeli zmiana statusu zostanie zmieniona po raz drugi na „Opłacone”, produkt cyfrowy nie wyśle się ponownie, chyba że wysyłka nie powiodła się za pierwszym razem, wtedy próba wysłania kodu zostanie ponowiona.

Zobacz również integrację Automater.pl z innymi systemami:

Automater.pl + Integracja z Marketplace

Automater.pl + Integracja ze Sklepami Internetowymi

Automater.pl + Integracja z Programami magazynowo-księgowymi

Automater.pl + Integracja z Kurierami

Automater.pl + Integracja z Płatnościami

Automater.pl + Integracja z Hurtowniami