Integracja Small Business (SYMPLEX) z Ceneo

+
Integracja sklepu z Ceneo

Realizuj zamówienia szybciej dzięki pełnej automatyzacji!

Pełna kontrola nad magazynem i przepływem towarów

Synchronizacja stanów, opisów i cen produktów

Łatwa i szybka obsługa wielokanałowej sprzedaży

Obsługa hurtowni i sprzedaży w modelu dropshipping

Narzędzia ułatwiające towarowanie, księgowanie oraz komunikację

Automatyczne doliczanie marży do cen produktów

Szybka obsługa wysyłek w magazynie dzięki aplikacji Sellasist WMS

Automatyczne nadawanie przesyłek oraz drukowanie etykiet

Gotowe integracje do prowadzenia biznesu internetowego

Wsparcie techniczne

Integracja z Ceneo oraz podłączenie programu Small Business (SYMPLEX) jest bardzo proste. Za pomocą naszych narzędzi dokonasz zautomatyzujesz przesyłanie zamówień, produktów oraz klientów pomiędzy Small Business (SYMPLEX) a Sellasist, oraz przyspieszysz obsługę wysyłek. W każdym momencie możesz skorzystać z pomocy i wsparcia Biura Obsługi Klienta. Cyklicznie prowadzimy również szkolenia online, na których przedstawiamy najnowsze funkcjonalności i pokazujemy, jak obsługiwać Sellasist.

Zautomatyzuj sprzedaż i obsługę zamówień!

Jeśli korzystasz z zewnętrznego programu magazynowo-handlowego możesz zintegrować go z Sellasist, aby zautomatyzować proces przekazywania zamówień. Zamówienia spływające do Sellasist są wysyłane automatycznie wraz ze wszystkimi informacjami do Small Business (SYMPLEX). Dwukierunkowa integracja pozwala na szybki import produktów z Small Business (SYMPLEX) do Sellasist, a następnie wystawianie ich w Twoich sklepach internetowych, na Allegro, Amazon lub innej dowolnej platformie sprzedażowej. Pełna synchronizacja danych między Sellasist, a Small Business (SYMPLEX) umożliwia aktualizację cen i stanów magazynowych produktów na bieżąco. Dzięki integracji Small Business (SYMPLEX) z Sellasist możesz poprawić jakość obsługi klienta i sprawić, że prowadzenie firmy będzie dla Ciebie o wiele prostsze.

Dwukierunkowa integracja Sellasist z Small Business (SYMPLEX)

  • Import i eksport produktów wraz ze wszystkimi danymi: opisy, zdjęcia, kody EAN itd.
  • Obsługa wielowariantowych produktów, np. rozmiary, kolory.
  • Import i eksport kategorii - obsługa automatycznego tworzenia kategorii produktów wraz z wieloma poziomami podkategorii.
  • Import klientów do bazy kontrahentów Small Business (SYMPLEX).
  • Definiowanie zniżek dla grup klientów lub pojedynczych kontrahentów.
  • Przesyłanie zamówień do programu magazynowego oraz aktualizowanie statusów.
  • Przekazywanie danych płatnika oraz danych adresowych dla dostawy.
  • Synchronizacja danych (informacje o produktach, ceny, stany magazynowe) bez obciążania łącza.
  • Sumowanie stanów z kilku magazynów.

Jakie możliwości zyskasz dzięki integracji Small Business (SYMPLEX) z Sellasist?

  • Bezpieczny import danych.
    Import zamówień i danych osobowych klientów zapisanych w Sellasist do Small Business (SYMPLEX). Produkty wraz z kategoriami zostają automatycznie uzupełnione w Small Business (SYMPLEX), również w momencie gdy produkt pojawi się pierwszy raz w zamówieniu.
  • Bezpieczny eksport danych.
    Dotyczy: eksportu informacji o produktach (EAN, ID, symbol, nazwa, kod dostawcy, opis), a także ich wariantów; obsługi automatycznego tworzenia kategorii i podkategorii produktów; obsługi automatycznego tworzenia producentów. Eksport produktów z Small Business (SYMPLEX) do Sellasist pozwala na automatyczne dodanie nowych produktów do asortymentu Sellasist po dodaniu ich w Small Business (SYMPLEX).
  • Bezpieczny import zamówień.

    Integracja z Small Business (SYMPLEX) pozwala na importowanie zamówień oraz danych adresowych klientów do Small Business (SYMPLEX). Z Sellasist przekazywane są dane płatnika oraz dane adresowe do dostawy.

  • Synchronizacja produktów oraz informacji o produktach.

    Synchronizacja odbywa się na zasadzie powiązania ze sobą odpowiadających sobie pól w Sellasist i Small Business (SYMPLEX). Wymiana informacji z Sellasist jest zabezpieczona kluczem autoryzacyjnym z wykorzystaniem protokołu SSL. Nie musisz się martwić o obciążenie łącza podczas częstych synchronizacji danych, mechanizm aktualizacji nie wpływa na prędkość działania oprogramowania.

  • Automatyczne dodawanie nowych produktów.

    Dwukierunkowa integracja zapewnia automatyczne dodawanie nowych produktów do Sellasist po dodaniu ich w Small Business (SYMPLEX) i po odpowiednim skonfigurowaniu parametrów eksportu, a także automatyczne uzupełnienie nowych produktów w Small Business (SYMPLEX) po wcześniejszym ich dodaniu do Sellasist.

  • Aktualizacja stanów magazynowych i cen z wybranego cennika.

    Stany magazynowe są aktualizowane wraz z informacjami o zamówieniu, dzięki temu unikniesz błędów przy wystawianiu ofert na inne kanały sprzedaży.

  • Zwiększenie jakości i efektywności pracy.

    Zapewnienie monitoringu stanów magazynowych oraz swobodnego, automatycznego przepływu informacji pomiędzy oprogramowaniem a systemem magazynowo-handlowym.

  • Pełny dostęp do automatyzacji oferowanej przez Sellasist.

    Funkcje automatyzacji, wbudowane w Sellasist pomogą Ci usprawnić proces obsługi sprzedaży i realizacji zamówień! Automatyczne zarządzanie stanami magazynowymi, automatyczne wystawianie ofert na Allegro, automatyczne doliczanie marży do produktów oraz prowizji Allegro, automatyczne powiadomienia wysyłane klientowi po zmianie statusu zamówienia, automatyczne nadawanie przesyłek, automatyczna zmiana statusu zamówienia po otrzymaniu płatności od klienta, automatyczna obsługa wariantów i parametrów produktów, autoresponder wiadomości oraz dyskusji Allegro, automatyczne wysłanie faktury e-mailem, i wiele wiele innych, z których możesz zacząć korzystać już dzisiaj!

  • Tryb zbierania i pakowania zamówień w autorskiej aplikacji.

    Naszym klientom oferujemy dostęp do aplikacji, obsługiwanej przez kolektory i smartfony, dzięki której za pomocą skanera zbierzesz i spakujesz produkty z zamówień złożonych w dowolnym kanale sprzedaży. System zapamiętuje lokalizacje produktów w magazynie, co pozwala mu na wyznaczenie zoptymalizowanej ścieżki zbierania zamówień. W trybie pakowania, po zeskanowaniu ostatniego produktu z zamówienia, automatycznie zostaje wydrukowany dokument handlowy oraz list przewozowy, wygenerowany z danych klienta. Paragon lub faktura dzięki możliwości integracji z programem Small Business (SYMPLEX) mogą zostać wydrukowane automatycznie i bezprzewodowo bezpośrednio z drukarki fiskalnej podłączonej do Small Business (SYMPLEX). Aplikacja pozwala zredukować czas poświęcany na obsługę zamówień oraz zminimalizować liczbę pomyłek, które mogą się wydarzyć podczas realizacji zamówień.

Ustal termin integracji Small Business (SYMPLEX) z Sellasist

W celu uruchomienia integracji z ERP uprzejmie prosimy o kontakt z naszym przedstawicielem handlowym. Wdrożenie integracji wymaga indywidualnego przygotowania oraz ustalenia terminu implementacji Small Business (SYMPLEX) w Sellasist.

Cały Twój e-commerce w jednym miejscu

W oprogramowaniu Sellasist zintegrujesz zarządzanie sprzedażą w wielu sklepach internetowych i kontach marketplace jednocześnie. Z Sellasist możesz zintegrować również porównywarkę cenową Ceneo.pl. Innowacyjne funkcje Sellasist przyspieszą obsługę zamówień oraz umożliwią Ci dotarcie z Twoją ofertą do nowych kanałów sprzedaży. Dzięki prezentacji oferty na Ceneo.pl możesz skutecznie prowadzić korzystną politykę cenową i zyskać nowych klientów poszukujących atrakcyjnych ofert w internecie. By skutecznie promować i zoptymalizować Twoją sprzedaż proponujemy integrację Sellasist z Ceneo.pl!

Połącz Sellasist z Ceneo.pl Kup Teraz!

Ceneo.pl jest produktem Grupy Allegro - to najpopularniejsza porównywarka cen. Porównywarka cenowa umożliwia opcję złożenia zamówienia bezpośrednio przez stronę internetową Ceneo.pl przy użyciu metod płatności i dostaw Ceneo. Opcja ta jest podobnie jak na Allegro oznaczona jako „Kup Teraz”. Integracja z Sellasist umożliwia pobieranie zamówień z Ceneo, co ułatwia ich realizację dzięki naszym inteligentnym narzędziom.

Do porównywarki cenowej możesz dołączyć niezależnie od tego, czy posiadasz sklepy, czy sprzedajesz na innych marketplace’ach, które są zintegrowane w oprogramowaniu Sellasist.

Jakie możliwości zyskasz dzięki integracji Sellasist z Ceneo?

  • Pobieranie zamówień z Ceneo Kup Teraz, którymi możesz zarządzać w menadżerze sprzedaży Sellasist.
    Po skonfigurowaniu konta Ceneo w Sellasist możesz powiązać adres IP z Ceneo. Dzięki wywołaniu metody API nasze oprogramowanie Sellasist automatycznie pozwoli na komunikację między Ceneo Kup Teraz i Sellasist, a Ty w praktyce zobaczysz spływające z Ceneo zamówienia do Twojego menadżera sprzedaży, z którego to będziesz mógł zarządzać zamówieniami.
  • Mapowanie metod dostaw i płatności.
    Aby zachować standardy obsługi, zintegrowanych kurierów i operatorów płatności możesz połączyć ze sposobami oferowanymi przez Ceneo.pl. Dzięki temu w powiadomieniach e-mailowych wysyłanych do klientów wstawiana będzie odpowiednia treść pobrana z przypisanej metody dostawy.
  • Automatyzacja procesów sprzedażowych.
    Sellasist dysponuje wieloma narzędziami ułatwiającymi i przyspieszającymi realizacje zamówień z różnych źródeł. Automatyzacja pozwala m.in. na samodzielne drukowanie listów przewozowych, paragonów czy faktur oraz automatyczne wysyłanie powiadomień do klientów. Dzięki integracji Ceneo z Sellasist nie musisz logować się do panelu Ceneo, aby zarządzać swoimi zamówieniami. Zaoszczędzony w ten sposób czas możesz przeznaczyć na działania promocyjne.
  • Tryb zbierania i pakowania zamówień.
    Naszym klientom oferujemy dostęp do aplikacji, obsługiwanej przez kolektory i smartfony, dzięki której za pomocą skanera lub aparatu zbierzesz i spakujesz produkty z zamówień złożonych w dowolnym kanale sprzedaży. System zapamiętuje lokalizacje produktów w magazynie, co pozwala mu na wyznaczenie zoptymalizowanej ścieżki zbierania zamówień. W trybie pakowania, po zeskanowaniu ostatniego produktu z zamówienia, automatycznie zostaje wydrukowany dokument handlowy oraz list przewozowy, wygenerowany z danych klienta. Paragon lub faktura mogą zostać wydrukowane automatycznie i bezprzewodowo bezpośrednio z drukarki fiskalnej podłączonej do Sellasist. Powiadomienie o wysyłce zostanie automatyczne wysłane do klienta wraz z linkiem do śledzenia przesyłek. Aplikacja pozwala zredukować czas poświęcany na obsługę zamówień oraz zminimalizować liczbę pomyłek, które mogą się wydarzyć podczas realizacji zamówień.
  • Zwiększenie sprzedaży dzięki promocji marki na Ceneo.pl.
    Dzięki pojawianiu się ofert z Twoimi produktami na Ceneo.pl masz możliwość wyróżnienia się na tle konkurencji i zdobywania klientów przez umiejętnie prowadzoną politykę cenową.
  • Narzędzia promocji Ceneo.pl.
    Możesz zwiększyć ruch na stronie Twojego sklepu zintegrowanego w Sellasist i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, prezentując swoją ofertę w formie Boksów Reklamowych w wybranym przez Ciebie miejscu na stronie Ceneo.pl. Możesz promować swoje oferty przez wyświetlanie wybranej formy reklamowej na określonej powierzchni, emisję reklam w obrębie całej witryny Ceneo.pl lub emisję bannerów w sieci reklamowej Ceneo.pl.
  • Ujęcie zamówień spływających z Ceneo Kup Teraz w statystykach Sellasist.
    Dzięki analizie statystyk automatycznie prowadzonych w oprogramowaniu Sellasist, możesz obserwować na bieżąco tendencje sprzedażowe i dostosować swoją ofertę do aktualnej sytuacji rynkowej.
  • Program zaufane opinie.
    Opinie wydają klienci, którzy faktycznie dokonali zakupu. Wiarygodne opinie i otrzymany znak potwierdzonej jakości to elementy zapewniające prestiż sprzedawcy oraz gwarancja większego zaufania klientów do Twojej marki. Zaufane opinie możesz zintegrować z naszym oprogramowaniem dla sklepów internetowych Sellingo.

Zobacz również integrację Small Business (SYMPLEX) z innymi systemami:

Small Business (SYMPLEX) + Integracja z Marketplace

Small Business (SYMPLEX) + Integracja ze Sklepami Internetowymi

Small Business (SYMPLEX) + Integracja z Kurierami

Small Business (SYMPLEX) + Integracja z Płatnościami

Small Business (SYMPLEX) + Integracja z Hurtowniami

Small Business (SYMPLEX) + Pozostałe Integracje