1. Jeśli chcesz zintegrować Sellasist z Aptel w pierwszej kolejności należy nawiązać współpracę z hurtownią Aptel, by uzyskać dostęp do plików z asortymentem oferowanym przez Aptel.
2. Po otrzymaniu pliku z dostępem skontaktuj się z naszym działem handlowym, który przedstawi Ci warunki wdrożenia integracji z hurtownią Aptel w Twoim Sellasist. Koszt podpięcia integracji w zależności od hurtowni jest jednorazową równowartością abonamentu za utrzymanie integracji z hurtownią Aptel.
3. Czas realizacji zlecenia integracji z hurtownią Aptel wynosi do 10 dni roboczych, ponieważ musimy dokonać bezbłędnej synchronizacji po połączeniu API z Twoim Sellasist.
4. Po dokonaniu integracji przesyłamy dokładną instrukcję konfiguracji, którą znajdziesz również pod tym linkiem.
Produkty podczas importu są automatycznie dodawane wraz z ich kategoriami oraz atrybutami, które zostaną automatycznie przypisane bądź stworzone. Podczas kolejnych aktualizacji dodawane są nowe towary wraz z brakującymi kategoriami. Możesz wybrać kategorie z hurtowni Aptel, z których asortyment ma zostać pobrany do Sellasista.
W prosty sposób ustawisz i narzucisz własną marżę, wskazując procentowo jej wysokość. Sellasist może automatycznie doliczyć marżę do cen w całym asortymencie. Możesz zmieniać jej wartość w zależności od ceny i kategorii produktu. Np. możliwe jest ustawienie marży 15%, gdy cena produktu wynosi od 50 do 100 zł i marży 30%, gdy cena waha się w przedziale 101 – 200 zł. System pozwala skonfigurować dowolną ilość progów cenowych.
Synchronizacja stanów magazynowych oraz cen w oprogramowaniu Sellasist jest w pełni zautomatyzowana, dzięki czemu unikniesz pomyłek. Dodatkowo, dzięki oprogramowaniu Sellasist masz pewność, że korzystasz z najaktualniejszych zdjęć, opisów i cen w ofertach, ponieważ są one przygotowywane i aktualizowane przez hurtownię Aptel.
Możesz nawiązać współpracę z wieloma hurtowniami jednocześnie. Dodatkowo możesz ustawić własne reguły wyliczania cen — inne dla każdej zintegrowanej hurtowni. Z opcji masowego wystawiania ofert skorzystasz na dowolnym marketplace.
Stworzyliśmy dla Ciebie przewodnik, jak uzyskać dostęp do usług operatora Płatności przy odbiorze. W zakładce „Pomoc” - znajdziesz potrzebne informacje, które pomogą Ci podłączyć odpowiednią metodę płatności do Sellasist.
Wystarczy wpisać ID i klucz dostępu, nadane przez operatora płatności, wprowadzić wyświetlaną nazwę płatności, a także obowiązujący Cię procent prowizji oraz uzupełnić komunikaty o treść. Do wyboru masz dwa komunikaty. Jeden dotyczy informacji wyświetlanej po podsumowaniu zamówienia, drugi jest wiadomością do klienta, którą możesz wysłać po udanym procesie transakcyjnym lub wkleić treść komunikatu w e-mail, informujący o złożeniu zamówienia.