Integracja Comarch ERP XL z PayPo

+
logotyp PayPo

Realizuj zamówienia szybciej dzięki pełnej automatyzacji!

Łatwa i szybka obsługa wielokanałowej sprzedaży

Pełna kontrola nad magazynem i przepływem towarów

Synchronizacja stanów, opisów i cen produktów

Obsługa hurtowni i sprzedaży w modelu dropshipping

Automatyczne doliczanie marży do cen produktów

Narzędzia ułatwiające towarowanie, księgowanie oraz komunikację

Szybka obsługa wysyłek w magazynie dzięki aplikacji Sellasist WMS

Automatyczne nadawanie przesyłek oraz drukowanie etykiet

Gotowe integracje do prowadzenia biznesu internetowego

Wsparcie techniczne

Integracja z PayPo oraz Comarch ERP XL jest bardzo prosta. Za pomocą naszych narzędzi dokonasz samodzielnego importu ofert. W każdym momencie możesz skorzystać z pomocy i wsparcia Biura Obsługi Klienta. Cyklicznie prowadzimy również szkolenia online, na których przedstawiamy najnowsze funkcjonalności i pokazujemy, jak obsługiwać Sellasist.

Zautomatyzuj sprzedaż i obsługę zamówień!

Jeśli korzystasz z zewnętrznego programu magazynowo-handlowego możesz zintegrować go z Sellasist, aby zautomatyzować proces przekazywania zamówień. Zamówienia spływające do Sellasist są wysyłane automatycznie wraz ze wszystkimi informacjami do Comarch ERP XL. Dwukierunkowa integracja pozwala na szybki import produktów z Comarch ERP XL do Sellasist, a następnie wystawianie ich w Twoich sklepach internetowych, na Allegro, Amazon lub innej dowolnej platformie sprzedażowej. Pełna synchronizacja danych między Sellasist, a Comarch ERP XL umożliwia aktualizację cen i stanów magazynowych produktów na bieżąco. Dzięki integracji Comarch ERP XL z Sellasist możesz poprawić jakość obsługi klienta i sprawić, że prowadzenie firmy będzie dla Ciebie o wiele prostsze.

Dwukierunkowa integracja Sellasist z Comarch ERP XL

  • Import i eksport produktów wraz ze wszystkimi danymi: opisy, zdjęcia, kody EAN itd.
  • Obsługa wielowariantowych produktów, np. rozmiary, kolory.
  • Import i eksport kategorii - obsługa automatycznego tworzenia kategorii produktów wraz z wieloma poziomami podkategorii.
  • Import klientów do bazy kontrahentów Comarch ERP XL.
  • Definiowanie zniżek dla grup klientów lub pojedynczych kontrahentów.
  • Przesyłanie zamówień do programu magazynowego oraz aktualizowanie statusów.
  • Przekazywanie danych płatnika oraz danych adresowych dla dostawy.
  • Synchronizacja danych (informacje o produktach, ceny, stany magazynowe) bez obciążania łącza.
  • Sumowanie stanów z kilku magazynów.

Jakie możliwości zyskasz dzięki integracji Comarch ERP XL z Sellasist?

  • Bezpieczny import danych.
    Import zamówień i danych osobowych klientów zapisanych w Sellasist do Comarch ERP XL. Produkty wraz z kategoriami zostają automatycznie uzupełnione w Comarch ERP XL, również w momencie gdy produkt pojawi się pierwszy raz w zamówieniu.
  • Bezpieczny eksport danych.
    Dotyczy: eksportu informacji o produktach (EAN, ID, symbol, nazwa, kod dostawcy, opis), a także ich wariantów; obsługi automatycznego tworzenia kategorii i podkategorii produktów; obsługi automatycznego tworzenia producentów. Eksport produktów z Comarch ERP XL do Sellasist pozwala na automatyczne dodanie nowych produktów do asortymentu Sellasist po dodaniu ich w Comarch ERP XL.
  • Bezpieczny import zamówień.

    Integracja z Comarch ERP XL pozwala na importowanie zamówień oraz danych adresowych klientów do Comarch ERP XL. Z Sellasist przekazywane są dane płatnika oraz dane adresowe do dostawy.

  • Synchronizacja produktów oraz informacji o produktach.

    Synchronizacja odbywa się na zasadzie powiązania ze sobą odpowiadających sobie pól w Sellasist i Comarch ERP XL. Wymiana informacji z Sellasist jest zabezpieczona kluczem autoryzacyjnym z wykorzystaniem protokołu SSL. Nie musisz się martwić o obciążenie łącza podczas częstych synchronizacji danych, mechanizm aktualizacji nie wpływa na prędkość działania oprogramowania.

  • Automatyczne dodawanie nowych produktów.

    Dwukierunkowa integracja zapewnia automatyczne dodawanie nowych produktów do Sellasist po dodaniu ich w Comarch ERP XL i po odpowiednim skonfigurowaniu parametrów eksportu, a także automatyczne uzupełnienie nowych produktów w Comarch ERP XL po wcześniejszym ich dodaniu do Sellasist.

  • Aktualizacja stanów magazynowych i cen z wybranego cennika.

    Stany magazynowe są aktualizowane wraz z informacjami o zamówieniu, dzięki temu unikniesz błędów przy wystawianiu ofert na inne kanały sprzedaży.

  • Zwiększenie jakości i efektywności pracy.

    Zapewnienie monitoringu stanów magazynowych oraz swobodnego, automatycznego przepływu informacji pomiędzy oprogramowaniem a systemem magazynowo-handlowym.

  • Pełny dostęp do automatyzacji oferowanej przez Sellasist.

    Funkcje automatyzacji, wbudowane w Sellasist pomogą Ci usprawnić proces obsługi sprzedaży i realizacji zamówień! Automatyczne zarządzanie stanami magazynowymi, automatyczne wystawianie ofert na Allegro, automatyczne doliczanie marży do produktów oraz prowizji Allegro, automatyczne powiadomienia wysyłane klientowi po zmianie statusu zamówienia, automatyczne nadawanie przesyłek, automatyczna zmiana statusu zamówienia po otrzymaniu płatności od klienta, automatyczna obsługa wariantów i parametrów produktów, autoresponder wiadomości oraz dyskusji Allegro, automatyczne wysłanie faktury e-mailem, i wiele wiele innych, z których możesz zacząć korzystać już dzisiaj!

  • Tryb zbierania i pakowania zamówień w autorskiej aplikacji.

    Naszym klientom oferujemy dostęp do aplikacji, obsługiwanej przez kolektory i smartfony, dzięki której za pomocą skanera zbierzesz i spakujesz produkty z zamówień złożonych w dowolnym kanale sprzedaży. System zapamiętuje lokalizacje produktów w magazynie, co pozwala mu na wyznaczenie zoptymalizowanej ścieżki zbierania zamówień. W trybie pakowania, po zeskanowaniu ostatniego produktu z zamówienia, automatycznie zostaje wydrukowany dokument handlowy oraz list przewozowy, wygenerowany z danych klienta. Paragon lub faktura dzięki możliwości integracji z programem Comarch ERP XL mogą zostać wydrukowane automatycznie i bezprzewodowo bezpośrednio z drukarki fiskalnej podłączonej do Comarch ERP XL. Aplikacja pozwala zredukować czas poświęcany na obsługę zamówień oraz zminimalizować liczbę pomyłek, które mogą się wydarzyć podczas realizacji zamówień.

Ustal termin integracji Comarch ERP XL z Sellasist

W celu uruchomienia integracji z ERP uprzejmie prosimy o kontakt z naszym przedstawicielem handlowym. Wdrożenie integracji wymaga indywidualnego przygotowania oraz ustalenia terminu implementacji Comarch ERP XL w Sellasist.

Włącz szybkie płatności PayPo w menadżerze sprzedaży!

Nowoczesne i szybkie płatności elektroniczne stanowią podstawę dobrze prosperującego e-commerce. Płatności PayPo zintegrowane z Sellasist można podpiąć do każdego kanału sprzedaży, w tym do dowolnej platformy sprzedażowej. Oferowanie systemu płatności PayPo jest wyjściem naprzeciw potrzebom klientów, ponieważ udostępniasz im wygodny sposób płatności (pay-by-link, płatność kartą, BLIK, płatności mobilne, przelew bankowy) z dostępem do wszystkich banków w Polsce. Integracja z PayPo przyspiesza dokonanie płatności za zakupy, a co za tym idzie, wpływa na wyższą konwersję.

Co zyskasz, integrując płatności PayPo z Sellasist?

  • Dostęp do pełnej oferty metod płatności oferowanych przez PayPo.
  • Nowoczesne rozwiązania płatnicze.
    Jedna integracja pozwoli Ci na udostępnienie klientom najpopularniejszych metod płatności wykorzystywanych w e-commerce, czyli: szybkie płatności elektroniczne (tzw. pay-by-link), płatności kartą, BLIK, płatności mobilne Google Play oraz Apple Play, PayPal, przelew bankowy.
  • Szybki i bezpłatny proces integracji płatności PayPo z dowolnym kanałem sprzedaży w Sellasist.
  • Automatyczna zmiana statusu zamówienia po otrzymaniu płatności od klienta.
  • Automatyczne powiadomienia wysyłane klientom.
    Twój klient może otrzymać automatyczne powiadomienie o zmianie statusu płatności za zamówienie. Wygenerowane przez Sellasist zmienne pozwalają na stworzenie użytecznego komunikatu np. z kwotą zamówienia, a także pobranie danych do zmiany statusu zamówienia.
  • Możliwość ustawienia komunikatu dla klienta po podsumowaniu zamówienia.
  • Obsługę płatności w różnych walutach i językach.
    W Sellasist możesz wystawiać asortyment w wielu wersjach językowych. Dla każdego języka wybierzesz walutę, dzięki temu możesz prowadzić sprzedaż do wielu krajów z automatycznym uwzględnieniem aktualnego kursu walut.
  • Komfortowe zarządzanie płatnościami.
  • Wypłacanie środków z portfela PayPo.
  • Wsparcie techniczne i dokładne instrukcje obsługi.

Możliwości integracji systemu płatności PayPo z Sellasist

  • Automatyczna zmiana statusu zamówienia po opłaceniu go przez klienta.
  • Brak prowizji od sprzedaży pobieranych przez Sellasist!
  • Zniżki na prowizje od transakcji, dzięki umowom partnerskim.
  • Bezpieczeństwo przepływu środków — informacje o klientach i płatnościach są chronione.
  • Sposób płatności PayPo wybrany przez klientów jest oznaczony na fakturach generowanych przez program ERP lub Sellasist.

Jak wygląda proces integracji płatności z Sellasist?

Stworzyliśmy dla Ciebie przewodnik, jak uzyskać dostęp do usług operatora PayPo. W zakładce „Pomoc” - znajdziesz potrzebne informacje, które pomogą Ci podłączyć odpowiednią metodę płatności do Sellasist.

Wystarczy wpisać ID i klucz dostępu, nadane przez operatora płatności, wprowadzić wyświetlaną nazwę płatności, a także obowiązujący Cię procent prowizji oraz uzupełnić komunikaty o treść. Do wyboru masz dwa komunikaty. Jeden dotyczy informacji wyświetlanej po podsumowaniu zamówienia, drugi jest wiadomością do klienta, którą możesz wysłać po udanym procesie transakcyjnym lub wkleić treść komunikatu w e-mail, informujący o złożeniu zamówienia.

Zobacz również integrację Comarch ERP XL z innymi systemami:

Comarch ERP XL + Integracja z Marketplace

Comarch ERP XL + Integracja ze Sklepami Internetowymi

Comarch ERP XL + Integracja z Kurierami

Comarch ERP XL + Integracja z Płatnościami

Comarch ERP XL + Integracja z Hurtowniami

Comarch ERP XL + Pozostałe Integracje