Kiedy to zrobisz, pakowacze będą już mogli zalogować się do aplikacji i rozpocząć pracę.
Pakowanie produktów
Gdy skonfigurowałeś tryb pakowania, po zmianie statusu na odpowiedni do rozpoczęcia pakowania (np. Pakowanie) możesz przystąpić do pakowania produktów.
Tryb Pakowania - skanuj kod kreskowy zamówienia
W Trybie Pakowania dla łatwiejszego przejścia do zamówienia dodano możliwość zeskanowania kodu kreskowego zamówienia, który dostępny jest na dokumentach sprzedaży, wydruku zamówienia oraz na liście zamówień w panelu Sellasist. System WMS rozpoznaje również kod kreskowy wygenerowany na oryginalnym wydruku zamówienia z programu PrestaShop. Do zamówienia można również przejść skanując kod kreskowy wcześniej wygenerowanego listu przewozowego.
Gdzie znajdę kod kreskowy zamówienia?
Kod kreskowy zamówienia znajdziesz:
- na dokumentach sprzedaży,
- na wydruku zamówienia,
- na liście zamówień.
Jak ustawić kod kreskowy na liście zamówień?
Kod kreskowy zamówienia możesz ustawić na liście zamówień:
1. Z zakładki Zamówienia wybierz Zamówienia.
2. Kliknij Wybierz Kolumny.
3. Przeciągnij Kod kreskowy z prawej do lewej kolumny.
4. Kod kreskowy zamówienia będzie widoczny na Liście zamówień.
Jak masowo pobrać kody kreskowe zamówień?
1. Z zakładki Zamówienia kliknij Zamówienia.
2. Zaznacz zamówienia, dla których chcesz pobrać kody kreskowe. Kliknij Pobierz i z rozwijanej listy wybierz Pobierz wydruk zamówienia.
3. W ustawieniach zaznacz opcję Wydruk kodu kreskowego zamówienia i kliknij Zapisz.
4. Zostanie wygenerowany plik z Twoimi wybranymi zamówieniami. Przy każdym zamówieniu będzie umieszczony kod kreskowy zamówienia.
*Jeżeli chcesz, aby kod kreskowy był zawsze widoczny na wydruku zamówienia możesz to ustawić na stałe w Ustawieniach zamówień:
1. Z zakładki Zamówienia kliknij Zamówienia.
2. Kliknij Ustawienia.
3. W sekcji Wydruk zamówień zaznacz opcję Wydrukuj z kodem kreskowym zamówienia.
Jeżeli w ustawieniach Sellasist WMS (Magazyn ⇨ Sellasist WMS) w sekcji Tryb pakowania ustawiłeś Status zamówienia do rozpoczęcia pakowania na: Do spakowania, to podczas skanowania w trybie pakowania będziesz mógł zeskanować zamówienia właśnie z takim statusem.