Integracja POSNET z Płatności przy odbiorze

+

Realizuj zamówienia szybciej dzięki pełnej automatyzacji!

Łatwa i szybka obsługa wielokanałowej sprzedaży

Pełna kontrola nad magazynem i przepływem towarów

Synchronizacja stanów, opisów i cen produktów

Obsługa hurtowni i sprzedaży w modelu dropshipping

Narzędzia ułatwiające towarowanie, księgowanie oraz komunikację

Automatyczne doliczanie marży do cen produktów

Szybka obsługa wysyłek w magazynie dzięki aplikacji Sellasist WMS

Automatyczne nadawanie przesyłek oraz drukowanie etykiet

Gotowe integracje do prowadzenia biznesu internetowego

Wsparcie techniczne

Integracja z POSNET oraz podłączenie płatności Płatności przy odbiorze jest bardzo proste. Za pomocą naszych narzędzi zautomatyzujesz obsługę płatności i realizację zamówień pochodzących z różnych kanałów sprzedaży. W każdym momencie możesz skorzystać z pomocy i wsparcia Biura Obsługi Klienta. Cyklicznie prowadzimy również szkolenia online, na których przedstawiamy najnowsze funkcjonalności i pokazujemy, jak obsługiwać Sellasist.

Włącz szybkie płatności Płatności przy odbiorze w menadżerze sprzedaży!

Nowoczesne i szybkie płatności elektroniczne stanowią podstawę dobrze prosperującego e-commerce. Płatności Płatności przy odbiorze zintegrowane z Sellasist można podpiąć do każdego kanału sprzedaży, w tym do dowolnej platformy sprzedażowej. Oferowanie systemu płatności Płatności przy odbiorze jest wyjściem naprzeciw potrzebom klientów, ponieważ udostępniasz im wygodny sposób płatności (pay-by-link, płatność kartą, BLIK, płatności mobilne, przelew bankowy) z dostępem do wszystkich banków w Polsce. Integracja z Płatności przy odbiorze przyspiesza dokonanie płatności za zakupy, a co za tym idzie, wpływa na wyższą konwersję.

Co zyskasz, integrując płatności Płatności przy odbiorze z Sellasist?

  • Dostęp do pełnej oferty metod płatności oferowanych przez Płatności przy odbiorze.
  • Nowoczesne rozwiązania płatnicze.
    Jedna integracja pozwoli Ci na udostępnienie klientom najpopularniejszych metod płatności wykorzystywanych w e-commerce, czyli: szybkie płatności elektroniczne (tzw. pay-by-link), płatności kartą, BLIK, płatności mobilne Google Play oraz Apple Play, PayPal, przelew bankowy.
  • Szybki i bezpłatny proces integracji płatności Płatności przy odbiorze z dowolnym kanałem sprzedaży w Sellasist.
  • Automatyczna zmiana statusu zamówienia po otrzymaniu płatności od klienta.
  • Automatyczne powiadomienia wysyłane klientom.
    Twój klient może otrzymać automatyczne powiadomienie o zmianie statusu płatności za zamówienie. Wygenerowane przez Sellasist zmienne pozwalają na stworzenie użytecznego komunikatu np. z kwotą zamówienia, a także pobranie danych do zmiany statusu zamówienia.
  • Możliwość ustawienia komunikatu dla klienta po podsumowaniu zamówienia.
  • Obsługę płatności w różnych walutach i językach.
    W Sellasist możesz wystawiać asortyment w wielu wersjach językowych. Dla każdego języka wybierzesz walutę, dzięki temu możesz prowadzić sprzedaż do wielu krajów z automatycznym uwzględnieniem aktualnego kursu walut.
  • Komfortowe zarządzanie płatnościami.
  • Wypłacanie środków z portfela Płatności przy odbiorze.
  • Wsparcie techniczne i dokładne instrukcje obsługi.

Możliwości integracji systemu płatności Płatności przy odbiorze z Sellasist

  • Automatyczna zmiana statusu zamówienia po opłaceniu go przez klienta.
  • Brak prowizji od sprzedaży pobieranych przez Sellasist!
  • Zniżki na prowizje od transakcji, dzięki umowom partnerskim.
  • Bezpieczeństwo przepływu środków — informacje o klientach i płatnościach są chronione.
  • Sposób płatności Płatności przy odbiorze wybrany przez klientów jest oznaczony na fakturach generowanych przez program ERP lub Sellasist.

Jak wygląda proces integracji płatności z Sellasist?

Stworzyliśmy dla Ciebie przewodnik, jak uzyskać dostęp do usług operatora Płatności przy odbiorze. W zakładce „Pomoc” - znajdziesz potrzebne informacje, które pomogą Ci podłączyć odpowiednią metodę płatności do Sellasist.

Wystarczy wpisać ID i klucz dostępu, nadane przez operatora płatności, wprowadzić wyświetlaną nazwę płatności, a także obowiązujący Cię procent prowizji oraz uzupełnić komunikaty o treść. Do wyboru masz dwa komunikaty. Jeden dotyczy informacji wyświetlanej po podsumowaniu zamówienia, drugi jest wiadomością do klienta, którą możesz wysłać po udanym procesie transakcyjnym lub wkleić treść komunikatu w e-mail, informujący o złożeniu zamówienia.

Cały Twój e-commerce w jednym miejscu

W oprogramowaniu Sellasist zintegrujesz zarządzanie sprzedażą w wielu sklepach internetowych i kontach marketplace jednocześnie. Innowacyjne funkcje Sellasist przyspieszą obsługę zamówień oraz umożliwią Ci dotarcie z Twoją ofertą do nowych kanałów sprzedaży.

Zintegruj Sellasist z POSNET!

Sellasist posiada możliwość integracji z drukarkami fiskalnymi POSNET. Dzięki takiemu rozwiązaniu Sellasist znacznie ułatwia wystawianie paragonów, automatyzując proces przekazywania niezbędnych do tego celu danych. Integracja z POSNET znacznie upraszcza wystawianie i wydruk paragonów fiskalnych Posnet Thermal dla zamówień pochodzących ze sklepu internetowego, a także z Allegro, Amazon, eBay, Arena.pl czy OLX.

Jak zacząć korzystać z POSNET?

Integracja menedżera sprzedaży Sellasist z terminalem POSNET udostępnia wystawianie paragonów fiskalnych dla wszystkich zamówień pochodzących ze wszelkich obsługiwanych w Sellasist źródeł sprzedaży. Nasza oferta umożliwia obsługę wielu różnych modeli drukarek fiskalnych, w tym wszystkich obsługujących protokół Thermal.

Aby połączyć program z drukarką fiskalną, niezbędny jest osobny program, zainstalowany na komputerze sprzedawcy. Program ten łączy się z oprogramowaniem Sellasist i pobiera dane, na podstawie których są wystawiane paragony.

Automatyczne drukowanie dzięki Sellasist Cloud Print

Tryb automatycznego drukowania pozwala na bezprzewodowe wygenerowanie paragonu z drukarki fiskalnej w ciągu kilku sekund. Korzystanie z Sellasist Cloud Print jest bezpłatne, wystarczy wygenerować klucz do API i skonfigurować aplikację. W ten sposób wydrukujesz też listy przewozowe oraz faktury. Wydruk paragonu trwa tylko kilka sekund, a w trybie pakowania drukuje się automatycznie po zeskanowaniu ostatniego produktu z zamówienia.

Możliwości wynikające z integracji Sellasist z POSNET

  • Integracja bez ingerencji użytkownika.
  • Wydruk paragonu nawet w kilka sekund.
  • Wydruk faktur na drukarce fiskalnej Posnet.
  • Obsługa rabatów na paragonach.
  • Pozycje nazwy kasjera, numeru kasy i informacji dodatkowej w stopce paragonu.
  • Integracja z wieloma modelami drukarek: wszystkie modele Posnet, Emar Printo, Innova Profit, Novitus Delio, Elzab MERA i wiele więcej.
  • Obsługa terminala fiskalnego z Windows Embedded np. Thermal HD 3217.
  • Integracja sklepu internetowego z drukarkami Posnet.
  • Wydruk paragonów fiskalnych Posnet Thermal sklepu internetowego.
  • Integracja drukarki fiskalnej w sklepie internetowym.
  • Integracja drukarki fiskalnej z marketplace’ami Allegro, eBay, Amazon, Arena.pl, OLX i inne.

Zobacz również integrację POSNET z innymi systemami:

POSNET + Integracja z Marketplace

POSNET + Integracja ze Sklepami Internetowymi

POSNET + Integracja z Programami magazynowo-księgowymi

POSNET + Integracja z Kurierami

POSNET + Integracja z Płatnościami

POSNET + Integracja z Hurtowniami