Integracja Odbiór osobisty z Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud

Odbiór osobisty logotyp
+
Symfonia 50 Cloud
Dzięki integracji programu Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud z przewoźnikiem Odbiór osobisty możesz zautomatyzować proces wysyłki zamówienia. Skonfigurowanie integracji Odbiór osobisty z programem magazynowo-księgowym Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud w Sellasist pozwoli Ci na automatyczny transport danych klientów w celu wygenerowania listu przewozowego. Dzięki temu oszczędzisz czas, który wcześniej traciłeś na wpisywaniu poszczególnych danych ręcznie. Sellasist posiada wszystkie niezbędne narzędzia do szybkiej obsługi wysyłek, które zapewnią odpowiednią płynność i sprawne realizowania zamówień.

Jakie możliwości zyskasz dzięki integracji Odbiór osobisty oraz Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud z Sellasist?

  • Zautomatyzowanie procesu przekazywania zamówień z Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud do Sellasist.
  • Synchronizacja zmian statusu zamówienia pomiędzy programem Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud, Sellasist a przewoźnikiem.
  • Przekazanie danych zamawiającego z Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud do dostawcy Odbiór osobisty.
  • Automatyczne wygenerowanie listu przewozowego do zamówienia z Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud dla Odbiór osobisty.
  • Powiadomienie e-mailowe oraz smsowe o statusie zamówienia, wysyłane do klienta.
  • Automatyczny wydruk faktury oraz przesłanie jej przez e-mail.
  • Automatyczne wysłanie linku do śledzenia paczki w Odbiór osobisty.
  • Automatyczne generowanie dokumentów handlowych wystawionych w Sellasist lub Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud.
  • Realizacja szybkiej wysyłki zamówienia do adresata.

Realizuj zamówienia szybciej dzięki pełnej automatyzacji!

Łatwa i szybka obsługa wielokanałowej sprzedaży

Pełna kontrola nad magazynem i przepływem towarów

Synchronizacja stanów, opisów i cen produktów

Obsługa hurtowni i sprzedaży w modelu dropshipping

Automatyczne doliczanie marży do cen produktów

Narzędzia ułatwiające towarowanie, księgowanie oraz komunikację

Szybka obsługa wysyłek w magazynie dzięki aplikacji Sellasist WMS

Automatyczne nadawanie przesyłek oraz drukowanie etykiet

Gotowe integracje do prowadzenia biznesu internetowego

Wsparcie techniczne

Integracja z Odbiór osobisty oraz podłączenie Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud jest bardzo proste. Za pomocą naszych narzędzi dokonasz samodzielnego importu ofert. W każdym momencie możesz skorzystać z pomocy i wsparcia Biura Obsługi Klienta. Cyklicznie prowadzimy również szkolenia online, na których przedstawiamy najnowsze funkcjonalności i pokazujemy, jak obsługiwać Sellasist.

Integracja Sellasist z Odbiór osobisty

Integracje systemów kurierskich są niezbędne w nowoczesnej sprzedaży internetowej i do obsługi Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud. Podłączenie konta Odbiór osobisty do menadżera Sellasist da Ci możliwość pełnego wykorzystywania API kuriera. Dzięki Sellasist w znaczący sposób oszczędzisz czas i pieniądze. Menadżer sprzedaży posiada pełną automatyzację z przewoźnikiem Odbiór osobisty, która pozwoli Ci na szybkie zarządzanie wysyłkami i powiadomieniami do klientów, nadawanie listów przewozowych oraz zamawianie kuriera po odbiór przesyłek.

Tryb zbierania i pakowania zamówień

Nadawaj szybko przesyłki bez Twojego udziału! Aplikacja WMS pozwoli Ci na bezbłędną i w pełni automatyczną realizację zamówień. Wystarczy, że w trybie pakowania zeskanujesz kod produktu, a Sellasist automatycznie wydrukuje etykietę adresową. Czynność ta spowoduje automatyczne wysłanie powiadomienia z listem przewozowym do klienta. Nieważne, czy zamówienie pochodzi ze sklepu internetowego, czy z marketplace, użytkownik zostanie poinformowany o statusie swojej przesyłki.

Zautomatyzuj sprzedaż i obsługę zamówień!

Jeśli korzystasz z zewnętrznego programu magazynowo-handlowego możesz zintegrować go z Sellasist, aby zautomatyzować proces przekazywania zamówień. Zamówienia spływające do Sellasist są wysyłane automatycznie wraz ze wszystkimi informacjami do Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud. Dwukierunkowa integracja pozwala na szybki import produktów z Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud do Sellasist, a następnie wystawianie ich w Twoich sklepach internetowych, na Allegro, Amazon lub innej dowolnej platformie sprzedażowej. Pełna synchronizacja danych między Sellasist, a Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud umożliwia aktualizację cen i stanów magazynowych produktów na bieżąco. Dzięki integracji Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud z Sellasist możesz poprawić jakość obsługi klienta i sprawić, że prowadzenie firmy będzie dla Ciebie o wiele prostsze.

Dwukierunkowa integracja Sellasist z Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud

  • Import i eksport produktów wraz ze wszystkimi danymi: opisy, zdjęcia, kody EAN itd.
  • Obsługa wielowariantowych produktów, np. rozmiary, kolory.
  • Import i eksport kategorii - obsługa automatycznego tworzenia kategorii produktów wraz z wieloma poziomami podkategorii.
  • Import klientów do bazy kontrahentów Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud.
  • Definiowanie zniżek dla grup klientów lub pojedynczych kontrahentów.
  • Przesyłanie zamówień do programu magazynowego oraz aktualizowanie statusów.
  • Przekazywanie danych płatnika oraz danych adresowych dla dostawy.
  • Synchronizacja danych (informacje o produktach, ceny, stany magazynowe) bez obciążania łącza.
  • Sumowanie stanów z kilku magazynów.

Jakie możliwości zyskasz dzięki integracji Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud z Sellasist?

  • Bezpieczny import danych.
    Import zamówień i danych osobowych klientów zapisanych w Sellasist do Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud. Produkty wraz z kategoriami zostają automatycznie uzupełnione w Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud, również w momencie gdy produkt pojawi się pierwszy raz w zamówieniu.
  • Bezpieczny eksport danych.
    Dotyczy: eksportu informacji o produktach (EAN, ID, symbol, nazwa, kod dostawcy, opis), a także ich wariantów; obsługi automatycznego tworzenia kategorii i podkategorii produktów; obsługi automatycznego tworzenia producentów. Eksport produktów z Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud do Sellasist pozwala na automatyczne dodanie nowych produktów do asortymentu Sellasist po dodaniu ich w Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud.
  • Bezpieczny import zamówień.

    Integracja z Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud pozwala na importowanie zamówień oraz danych adresowych klientów do Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud. Z Sellasist przekazywane są dane płatnika oraz dane adresowe do dostawy.

  • Synchronizacja produktów oraz informacji o produktach.

    Synchronizacja odbywa się na zasadzie powiązania ze sobą odpowiadających sobie pól w Sellasist i Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud. Wymiana informacji z Sellasist jest zabezpieczona kluczem autoryzacyjnym z wykorzystaniem protokołu SSL. Nie musisz się martwić o obciążenie łącza podczas częstych synchronizacji danych, mechanizm aktualizacji nie wpływa na prędkość działania oprogramowania.

  • Automatyczne dodawanie nowych produktów.

    Dwukierunkowa integracja zapewnia automatyczne dodawanie nowych produktów do Sellasist po dodaniu ich w Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud i po odpowiednim skonfigurowaniu parametrów eksportu, a także automatyczne uzupełnienie nowych produktów w Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud po wcześniejszym ich dodaniu do Sellasist.

  • Aktualizacja stanów magazynowych i cen z wybranego cennika.

    Stany magazynowe są aktualizowane wraz z informacjami o zamówieniu, dzięki temu unikniesz błędów przy wystawianiu ofert na inne kanały sprzedaży.

  • Zwiększenie jakości i efektywności pracy.

    Zapewnienie monitoringu stanów magazynowych oraz swobodnego, automatycznego przepływu informacji pomiędzy oprogramowaniem a systemem magazynowo-handlowym.

  • Pełny dostęp do automatyzacji oferowanej przez Sellasist.

    Funkcje automatyzacji, wbudowane w Sellasist pomogą Ci usprawnić proces obsługi sprzedaży i realizacji zamówień! Automatyczne zarządzanie stanami magazynowymi, automatyczne wystawianie ofert na Allegro, automatyczne doliczanie marży do produktów oraz prowizji Allegro, automatyczne powiadomienia wysyłane klientowi po zmianie statusu zamówienia, automatyczne nadawanie przesyłek, automatyczna zmiana statusu zamówienia po otrzymaniu płatności od klienta, automatyczna obsługa wariantów i parametrów produktów, autoresponder wiadomości oraz dyskusji Allegro, automatyczne wysłanie faktury e-mailem, i wiele wiele innych, z których możesz zacząć korzystać już dzisiaj!

  • Tryb zbierania i pakowania zamówień w autorskiej aplikacji.

    Naszym klientom oferujemy dostęp do aplikacji, obsługiwanej przez kolektory i smartfony, dzięki której za pomocą skanera zbierzesz i spakujesz produkty z zamówień złożonych w dowolnym kanale sprzedaży. System zapamiętuje lokalizacje produktów w magazynie, co pozwala mu na wyznaczenie zoptymalizowanej ścieżki zbierania zamówień. W trybie pakowania, po zeskanowaniu ostatniego produktu z zamówienia, automatycznie zostaje wydrukowany dokument handlowy oraz list przewozowy, wygenerowany z danych klienta. Paragon lub faktura dzięki możliwości integracji z programem Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud mogą zostać wydrukowane automatycznie i bezprzewodowo bezpośrednio z drukarki fiskalnej podłączonej do Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud. Aplikacja pozwala zredukować czas poświęcany na obsługę zamówień oraz zminimalizować liczbę pomyłek, które mogą się wydarzyć podczas realizacji zamówień.

Ustal termin integracji Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud z Sellasist

W celu uruchomienia integracji z ERP uprzejmie prosimy o kontakt z naszym przedstawicielem handlowym. Wdrożenie integracji wymaga indywidualnego przygotowania oraz ustalenia terminu implementacji Symfonia ERP i Symfonia 50 Cloud w Sellasist.

Zobacz również integrację Odbiór osobisty z innymi systemami:

Odbiór osobisty + Integracja z Marketplace

Odbiór osobisty + Integracja ze Sklepami Internetowymi

Odbiór osobisty + Integracja z Programami magazynowo-księgowymi

Odbiór osobisty + Integracja z Płatnościami

Odbiór osobisty + Integracja z Hurtowniami

Odbiór osobisty + Pozostałe Integracje