Latest Articles
Lejek marketingowy: co to jest, czym się charakteryzuje i jak ...
Lejek marketingowy to narzędzie, które porządkuje proces zakupowy i prowadzi potencjalnych klientów przez kolejne etapy. Jego ...
Outsourcing – co to? Do czego niezbędny jest outsourcing i ...
Współczesny rynek biznesowy wymaga od przedsiębiorstw: elastyczności, efektywności oraz ciągłego dostosowywania się do zmieniających się warunków ...
User experience – czym jest, do czego służy i dlaczego ...
W dzisiejszym świecie cyfrowym, w jakim konkurencja o uwagę użytkownika trwa sekundy, a nie minuty, ...
Take Drop – co to jest, do czego służy, kto ...
Take Drop – co to jest, do czego służy, kto je wykorzystuje? Take Drop to innowacyjna ...
Sellasist na targach CosmoPharm Pack 2025 – spotkaj nas w ...
Już we wrześniu Sellasist weźmie udział w Międzynarodowych Targach Opakowań dla Branży Farmaceutycznej, Kosmetycznej i Beauty ...
Omnichannel co to?
Współczesny handel zmienia się szybciej niż kiedykolwiek. Coraz częściej spotykasz się z terminem „omnichannel”, który pojawia ...
Tpay – co to, w jaki sposób działa, dla kogo ...
Współczesny e-commerce to świat, w którym decyzje zakupowe podejmowane są w ułamku sekundy, a proces finalizacji ...
Poznaj nową integracje ze sklepem Redcart w Sellasist
Sellasist nieustannie doskonali narzędzia wspierające sprzedaż online, a współpraca z Redcart stanowi kolejny krok w modernizacji ...
Podsumowanie lipca w Sellasist
Poniżej przedstawiamy najciekawsze nowości oraz praktyczne wskazówki, jak szybko wdrożyć je w codziennej pracy Twojego e-commerce!